Bellen met AliExpress, waarom is dat zo duur?

Bellen

Bellen met AliExpress Nederland kost 150 euro per kwartier. Zo, dan is dat maar even uit de lucht. En waarom? Bellen heeft geen zin. Er zijn andere kanalen!

Direct bellen met AliExpress? Klik hier!

In deze blog zal ik even uitleggen waar de prijs vandaan komt en waarom ik het niet adviseer om telefonisch contact op te nemen. Het begint allemaal met de links die nodig zijn om daadwerkelijk advies te krijgen. Die kunnen via de telefoon niet worden doorgegeven. Om die reden zeg ik, houd het gewoon bij WhatsApp, email en chat. Op die manier kan ik jou zo optimaal mogelijk helpen.

Bellen kan wel goedkoper naar China! Klik hier!

Heb jij dan nog vragen, reacties of opmerkingen? Laat een bericht achter onder deze blog. In het tweede deel ga ik uitleg geven over de verschillende type vragen die bezoekers aan deze website stellen. Mijn doel is jou optimaal te ondersteunen.

Waarom kost bellen 150 euro per kwartier?

Ik heb gemerkt dat alle vragen eenvoudig gezegd beter via WhatsApp of chat beantwoord kunnen worden. Verder kan ik flink wat chat gesprekken gelijktijdig afhandelen, terwijl ik bij telefoon slechts 1 gesprek tegelijk kan doen. Daarom vraag ik een hoog bedrag voor bellen.

Klantenservice van AliExpress zelf spreken? Klik hier!

Dan nog weet ik dat er mensen zijn die eigenwijs zijn. Bijvoorbeeld mensen die via WhatsApp gaan bellen. Nu accepteert ons systeem geen binnenkomende telefoontjes via WhatsApp, dus dat is makkelijk. Mensen die het toch proberen zullen een betaalverzoek ontvangen zodat dergelijke gesprekken tot een minimum worden beperkt. Wil jij toch bellen? De prijs is 150 euro per kwartier.

Toch liever met de klantenservice spreken? Klik hier!

Heb jij dan nog andere vragen, reacties of opmerkingen? Laat een bericht achter onder deze blog. Jouw reacties helpen zowel mij als andere kopers om antwoord op de vraag te vinden.

Geef een reactie