AliExpress Premium Service: Als jij jouw probleem niet zelf opgelost krijgt!

AliExpress Premium service

Heb jij een probleem met AliExpress of een van de verkopers? Via de premium service van AliExpress Nederland help ik jou naar een oplossing. Bestellingen die zijn geplaatst via onze partnerlink krijgen hoe dan ook voorrang op de dienstverlening.

In deze blog bespreek ik de mogelijkheden die deze premium service biedt en welke kosten ik daarvoor in rekening breng.

Met de AliExpress Premium service help ik AliExpress klanten die problemen hebben omdat pakketjes niet zijn aangekomen, moeilijk communiceren met de verkoper of klantenservice en mensen die om andere redenen een probleem hebben met de service van AliExpress. Via premium service kan ik ook controleren wat er mis is gegaan met een bestelling.

De premium service is voor alle AliExpress klanten. Iedereen die via AliExpressNederland.nl/bestel bestellen krijgen voorrang op de premium service. Voor de zekerheid kan jij vanaf nu ook jouw bestellingen plaatsen via AliExpressNederland.nl/bestel, zodat jij altijd voorrang krijgt op de premium service.

Wil jij er zeker van zijn dat jij geen problemen krijgt bij een AliExpress bestelling? Bestel dan voortaan altijd door eerst naar AliExpressNederland.nl/bestel te gaan.

Hoe werkt de premium AliExpress service en wat kost dat?

Via WhatsApp, chat of email geef jij door wat er aan de hand is. Vervolgens maken wij een overweging of het zin heeft om deze klacht in behandeling te nemen. Vaak komen wij een heel eind, zolang je nog binnen de “dispute” periode zit. Deze loopt vanaf het moment van het bestellen tot 60 dagen daarna. Na de 60 dagen heb jij nog eens 15 dagen om het dispute daadwerkelijk te openen.

Het eerste contact en intakegesprek is altijd gratis en lost het probleem meestal op. Daarna kan jij via de premium service mijn hulp inkopen. Dat werkt als volgt:

  • Premium service, waarbij ik inlog op jouw account en een eenmalig bericht stuur of dispute namens jou open. De kosten voor deze premium service zijn 15 euro. Aanmelden voor basic service? Klik hier.
    • Hour er rekening mee dat ik niets kan garanderen, heb jij zelf een fout gemaakt, zoals een adres verkeerd ingevoerd, namaak goederen besteld, heb jij een pakketje niet afgehaald, dan is de kans groot dat het probleem via mij ook niet opgelost gaat worden.
  • Premium service PLUS, is voor mensen die meer ondersteuning nodig hebben. Deze service kost 150 euro en is inclusief maximaal 15 minuten telefonische ondersteuning. Direct premium service PLUS aanvragen? Klik hier!

Wil jij dat ik enkel het vooronderzoek voor jou doe, dan kan dat zonder kosten. Stuur in dat geval een email met daarin jouw AliExpress wachtwoord en het e-mailadres waar jij mee inlogt naar info@aliexpressnederland.nl. Jij krijgt dan binnen 24 uur reactie. Full service bestellen? Klik hier.

De problemen die ik regelmatig tegenkom zijn:

Heeft jouw bestelling een waarde van minder dan 15 euro, dan heeft het indienen van een claim geen zin. Heb jij een klacht over de BTW en inklaringskosten? Ook dan heeft het indienen van een claim geen zin.

Is jouw pakketje om onverklaarbare redenen terug naar China gestuurd of heb jij het pakketje niet ontvangen door een fout in het adres? Dan kan het wel zinvol zijn om een claim in te dienen.

Bestellingen die via AliExpressNederland.nl/bestel zijn ingediend kunnen dezelfde dag nog in behandeling worden genomen. Bestellingen die buiten AliExpressNederland.nl/bestel om zijn ingediend komen op een wachtlijst te staan, wat gemiddeld 5 werkdagen duurt.

Heb jij vragen over deze service? Neem even contact met mij op via chat of email, dan help ik jou via die weg graag verder.

Direct gebruikmaken van de Premium Service? Klik hier!

Premium AliExpress Service voor een andere bestelling?

Met de volgende artikelen kan ik jou mogelijk zonder kosten verder helpen:

Helpen deze artikelen jou niet verder? Neem dan gerust even contact op. In veel gevallen kan ik jou zonder kosten verder helpen.

Voorwaarden premium service

De premium service kan voor maximaal 15 producten per keer worden gebruikt. Bij een foutief adres regel ik het contact met de verkopers en zorg ik dat de disputes worden geopend.

Jij blijft als koper zelf verantwoordelijk voor het doorsturen van de berichten die jij ontvangt van verkopers. Als ik de berichten binnenkrijg neem ik opnieuw contact op met de verkopers.

Ondanks mijn beste wil kan ik geen garantie geven op het resultaat.

Heb jij verder vragen over de premium service? Neem contact met mij op.

Geef een reactie