Retourkosten bij AliExpress soms erg hoog!

Retourkosten

Als ik kijk naar de regels, dan zijn retourkosten bij iets wat gaat om garantie natuurlijk geheel onredelijk. Daar staan wij als AliExpress Nederland ook niet achter.

Meer weten over jouw rechten en ethiek? Klik hier!

Ieder conflict bestaat uit een aantal stadia. Om te beginnen kijken we natuurlijk hoe het onderling opgelost kan worden. Lukt dat niet, dan kan je gaan kijken of de organisatie (in dit geval AliExpress) iets voor je kan en wil doen. Het absolute laatste redmiddel is de gang naar de rechter. Het grote nadeel, zeker waar het gaat om hoge retourkosten, is dat niemand ooit in de geschiedenis een rechtszaak heeft gewonnen.

Vragen over de retourkosten? Neem contact op!

Het is mijn doel om een hoge klanttevredenheid te krijgen. Omdat ik hier in Nederland los sta van China kan ik met inhoudelijke zaken niet helpen. Wel kijk ik graag mee naar oplossingen. Zodra iemand echter begint met rechten houd het voor mij op.

Meer over de retourkosten

Heb jij als klant een fout gemaakt, dan vind ik het ook absoluut redelijk dat jij hoge retourkosten betaalt. Wanneer jij echter een product koopt die niet volledig werkt, ga dan in gesprek met de verkoper. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat jij moet betalen voor een fout van een ander.

Meer informatie over het oplossen van problemen? Klik hier!

Mijn voornaamste doel is ervoor te zorgen dat jij de beste ervaring hebt. Daarom wil ik jou uitnodigen om jouw reactie op het onderwerp te delen onder deze blog. Heb jij hoge retourkosten gemaakt? Heb jij daar een slechte ervaring aan overgehouden? Of heeft de verkoper het vergoed? Laat het weten en deel jouw reactie.

Zelf iets kopen bij AliExpress? Klik hier!

Mocht jij dan verder nog vragen hebben, laat het gerust weten. Mijn doel is jou zo volledig mogelijk te helpen.

Originally posted 2019-09-12 09:14:29.

Geef een reactie