Klacht over AliExpress

AliExpress is een Chinese webwinkel, welke producten levert over heel de wereld. Extreem lage prijzen en helaas ook wisselende service.

Hierbij een ervaring van een van de AliExpress klanten:

Wij hebben 30 mei 2016 allstars schoenen besteld bij aliexpress.

Bij de bestelling stond dat we direct ideal moesten betalen.

Dit dus ook direct gedaan omdat onze dochter de schoenen heel graag voor de vakantie wilde hebben.
Na 4 weken keken wij in de informatie en stond dat het pakketje vanuit land van herkomst klaar stond. Daarna 2 weken later weer gekeken en stond nog steeds op de zelfde status.

Rond begin augustus gemaild met mw Sophia Long en zei zei dat de bestelling fout was gegaan, en zei zou kosteloos een nieuwe bestelling plaatsen.

Nu kijken we vorige week weer in de status en staat dat alles leeg is.

Eerst kregen we na de bestelling al een mail dat de order geplaatst was maar geen betaling was gedaan, wij mail contact gehad en gezegd we hebben wel betaakd ik heb bewijs in mijn bankgegevens weer moest dit nagekeken worden en een week Later zeiden ze dat de betaling wel binnen was gekomen, maar wat later?. Daarna weer een mail ontvangen dat de status was veranderd, wij kijken maar stond nog steeds op verzonden vanuit land van herkomst. Weer contact gelegd via de mail, en weer werd er gezegd dat we nog 10 dgn moesten wachten want het verwerken duurt 10 dgn ongeveer.

Na 15 dgn weer gekeken en nog steeds stond de status op hetzelfde en zagen we nog geen verschil.

Nu zijn we eind augustus en mijn dochter zit nog altijd op haar schoenen te wachten, die maar niet komen.
En ik mijn geld kwijt.

Dit was voor mij echt de laatste keer dat ik bij aliexpress bestel.

Ik hoop echt dat jullie voor ons iets kunnen betekenen, of de schoenen waar mijn dochter op wacht anders geld terug. want dit is toch geen service.

Wat vind jij van deze ervaring? Laat gerust jouw reactie achter.f

Originally posted 2017-06-14 09:33:54.

Geef een reactie