Jouw ervaring met AliExpress – deel het hier!

Jouw ervaring met AliExpress

Deze blog is anders dan de meeste blogs die ik schrijf. Mijn doel hier is jouw ervaring met AliExpress te verzamelen. Doel is dat jij na het lezen van deze blog weet hoe kopers reageren.

Ben jij zelf een ervaren koper en wil jij iets schrijven over een product of ervaring? Dan krijg jij in deze blogook de gelegenheid. Met het onderstaande formulier plaats jij een artikel op deze website die iedereen kan lezen. Zo worden klachten, opmerkingen en ervaringen zichtbaar voor de duizenden bezoekers die deze site bezoeken.

  •  

Verder wil ik jou graag iets vertellen over mijn persoonlijke ervaringen. Ik heb zelf ook redelijk veel gekocht bij AliExpress en heb slechts enkele keren problemen gehad. Deze problemen werden allemaal veroorzaakt door vertraging bij de post en de douane in Nederland.

Mijn ervaring met AliExpress

Persoonlijk heb ik 2 keer een product te laat ontvangen. Beide keren opende ik, conform de regels, een dispute. Dat werd keurig netjes afgehandeld en ik kreeg het product alsnog of mijn geld terug. Nu weet ik dat er ook andere reacties zijn, daarom heb ik ook nog een pagina om klachten te melden.

Deze pagina is bedoelt voor de goede ervaringen en leuke berichten. Zo kunnen we de onderwerpen op deze site een beetje gescheiden houden en is de kans groot dat jouw reactie ook zal worden gelezen.

Hoe is jouw ervaring?

Heb jij nog iets wat jij wilt delen, maar schrijf jij liever geen uitgebreid bericht aan mij? Ga dan naar de website van AliExpress zelf. Klik hier om jouw reactie daar achter te kunnen laten.

Alle overige vragen en opmerkingen zijn natuurlijk absoluut welkom. Laat deze achter onder deze blog. Door dat te doen kunnen lezers ook zien wat jij schrijft en zo zelf een betere ervaring met AliExpress krijgen.

Tot slot, wil jij mij persoonlijk bereiken? Neem gerust contact op.

Geef een reactie