Hoe kan ik de AliExpress Klantenservice bereiken?

De AliExpress Klantenservice is te bereiken via chat. Er is geen telefoonnummer. Ga naar https://vandijl.ga/aliklant om direct naar de AliExpress Klantenservice toe te gaan.

Wanneer jij er met de klantenservice niet uitkomt kan jij ook contact opnemen met onze chat, waar wij jou graag verder helpen om problemen op te lossen.

Om de AliExpress klantenservice te bereiken via chat ga je naar de onderstaande link:

https://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76 of als je de link wilt opschrijven, VRLX.ga/aliklant.

Veel voorkomende problemen bij de AliExpress Klantenservice:

Een bestelling is niet binnengekomen binnen de gestelde tijd:

AliExpress KlantenserviceOmdat producten vanuit China komen en dus ook door de douane moeten komen kan het tot maximaal 60 dagen duren voordat een product daadwerkelijk aankomt in Nederland. Via https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm kom je op de pagina met het overzicht van bestellingen. Daar kan je ook bijhouden welke producten al binnen zijn en welke niet.

Is een product nog niet binnen, volg dan de volgende stappen naar een oplossing:

1: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/mIE6eQb om in te loggen bij jouw AliExpress account.

2: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI om jouw adres te controleren en pas deze aan indien deze niet klopt.

3: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm voor het overzicht van bestellingen.

4: Klik “Open Dispute” naast het product wat je niet hebt ontvangen.

5: Selecteer de producten die jij niet hebt ontvangen.

6: Klik “Open Dispute” en volg de verdere stappen.

Het product is binnen, maar er ontbreken onderdelen:

Soms kan het gebeuren dat een product niet helemaal compleet is. Gelukkig gebeurt het niet vaak, maar mocht het gebeuren, volg dan de volgende stappen:

Volg de volgende stappen naar een oplossing:

1: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/mIE6eQb om in te loggen bij jouw AliExpress account.

2: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm voor het overzicht van bestellingen.

3: Bij het product staat een link “Contact” om contact op te nemen met de verkoper. Deze kan de producten alsnog naar je toesturen.

PostNL heeft mijn AliExpress bestelling teruggestuurd!

Via https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm is het mogelijk om jouw bestelling te volgen. Het komt helaas regelmatig voor dat PostNL het niet laat weten wanneer een pakketje bij een afhaalpunt ligt. Daarom is het handig om contact op te nemen wanneer een bestelling staat op afgeleverd, maar niet daadwerkelijk bij jou thuis is.

Meer informatie over het terugvinden van jouw pakketje? Klik hier!

Verder komt het ook voor dat een adres niet volledig klopt en dat daardoor een bestelling niet wordt afgeleverd. Via https://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan jij het adres controleren wat bekend staat bij AliExpress. Het aanpassen kan daar ook worden gedaan.

Mijn vraag staat er niet bij!

Heb jij een andere vraag? Laat dan jouw reactie achter onder dit bericht, dan gaan wij ons best doen om problemen op te lossen. Via VRLX.ga/ali kan jij altijd bestellingen plaatsen. Wij krijgen daar een kleine vergoeding voor, waardoor wij deze website draaiende kunnen houden.

 

139 gedachten over “Hoe kan ik de AliExpress Klantenservice bereiken?

  1. Yvonne Anneveld Beantwoorden

    Goedemorgen
    Ik probeer nu een week lang om contact te leggen bij Aliex press
    Ook reageren ze niet op Messenger
    Vorige week 2 orders geplaatst en wel betaald en geen ordernummer gehad.
    Totaal reactie.
    Ook kom niet in mijn account want ik zou via mijn telefoon een verificatie code krijgen.
    Nou die heb ik niet ontvangen.
    Ook moet ik zulke codes invoeren om online contact te krijgen.
    En mijn geld is na een week ook niet terug gestort
    Kun u mij hier mee helpen

    • Sascha Beantwoorden

      Ik had iets besteld per ongeluk op mijn oude adres, toen heb ik het gecanceld maar er stond dat dit goed gekeurd moest worden, nu is het alsnog verzonden en krijg ik mijn geld ook niet terug. Ik had het gelijk opnieuw besteld op het goede adres maar nu heb ik het dus twee keer betaald en word het twee keer verstuurd waarvan 1 naar het verkeerde adres. Ik kon de verkoper ook niet berijken omdat de chat functie niet werkte. Als ik in de app een bericht probeerde te versturen werd het gewoon niet verzonden. Als je op enter klikte was het bericht gewoon verdwenen.

      • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

        Met de PostNL verhuisservice kan je pakketjes door laten sturen naar het nieuwe adres. Neem anders contact op met de nieuwe bewoners om het pakket op die manier in ontvangst te nemen.

        • Sara Beantwoorden

          Hallo,
          Ik heb spullen besteld via ali en heb niks ontvangen en de verkoper reageert niet hoe moet ik mijn geld terug krijgen

          • HB

            Tja ik zit met het zelfde probleem, geen ordernummer, bevestiging van order. Maar wel geld afgeschreven en nu? hoe kom ik weer aan mijn geld.

  2. zwegers Beantwoorden

    Goedendag, ik heb een glow in the dark race baan besteld 1,5 week geleden en geen ontvangstbevestigingsmail ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven.

  3. Francoise Beantwoorden

    Mijn bestelling ge annuleer Door Ali ..??? Melding gedaan dat ik mijn geld terug wil alles ingevuld nog steeds geen bericht terug wie weet waar ik moet zijn vraag alex ..ook gevraagd weinig informatie gekregen je kunt ze gewoon niet bereiken de klantenservice. .normaal nooit problemen met Ali

  4. Miranda Toerse Beantwoorden

    Mijn pakketje is teruggestuurd naar china.wij zijn op vakantie geweest en bij terugkomst vond ik het kaartje dat mijn pakketje bij de bruna ligt.maar we waren te laat.het was al weg…teruggestuurd.
    Wat moet ik nu doen?

  5. R. Orna Beantwoorden

    I have order some products from Alie. Ordernr 87440928617269.
    I cant find the tracker on track 17.
    All the order said that they are since 14 th of november in Netherland. But if i track the tracknr. They cannot find my products. I am waiting so long. There is no place to talk to the deliverer.
    Because i order at alie . You have to tell me whats going on. One item is closed because the say alie did not pay. I just want my stuff. If you cannot deliver send my money back please

  6. Erna De Couck Beantwoorden

    Ik heb fout adres ingegeven , mijn huisnummer stond niet vermeld. Alles is terug naar afzender .
    Ik heb nu mijn juiste adres op website aangepast , zal ik dan mijn pakjes alsnog ontvangen.
    Erna de click
    Boekweirlaan 35
    9080 lochristi
    Oost-vlaanderen
    België
    Mvg Erna

  7. Nathalie Beantwoorden

    Volgens Ali zijn mijn producten geleverd maar heb PTT post gebeld en zijn weer terug gestuurd. Omdat de order niet klopte. Maar heb wel betaald. En nu

  8. Mark Wind Beantwoorden

    Ik heb produkten besteld bij alie express en volgens de mail zijn ze bezorgt , maar niet ontvangen. Ook zijn produkten teruggestuurd om dat adres niet klopte.
    Heb mijn adres gegevens bijgewerkt en hoe nu verder ?

    Met Vr groet M Wind

  9. Jess Beantwoorden

    Ik heb vorige week 8 producten besteld allemaal betaald. En nu staan de producten bij bestelling voltooid. Na een paar dagen stond er resitutie voltooid. Ik wilde gister nog wat bestellen en dat gaat niet. Hoe kan dit? Ik heb nu betaald voor niks. Wat kan ik doen?

  10. conings Beantwoorden

    beste
    ik heb namelijk een bestelling van 34 artikelen klaar staan om te doen voor kerst cadeaus
    nu was mijn vraag hoe kan ik ze zo snel mogelijk bij mij krijgen voor kerstmis

    mvg

    • Alex Bericht auteurBeantwoorden

      Goedemorgen Rita!

      Voor de kerst krijg je het zeker binnen! Alleen gaat dat wel kerst 2018 worden. Wanneer je via VanDijl.ga/ali de bestelling plaatst kan het tot 60 dagen duren. De douane alleen mag pakketjes al 30 dagen vasthouden.

  11. Angeline Stuffers Beantwoorden

    Op 30 oktober jl. heb ik via Aliexpress.com bij ZWJ Home Textiles Store in China een ‘hand knitted chunky blanket’ besteld (Order ID: 87547835276823).
    De prijs van deze blanket in Euro’s bedraagt 53,86.
    Ik heb dit product betaald met mijn creditcard van de ING.
    Verleden week is deze blanket in Nederland aangekomen. Hoewel de blanket erg mooi is, moet ik deze toch terugsturen omdat de kleur heel anders is dan de kleur welke op de foto’s op de website van de verloper te zien is.
    Daar is de kleur off-white. Zelf noemt men het creme.
    In werkelijkheid heeft de blanket een afschuwelijke kleur geel, hetgeen ook totaal niet in mijn interieur past.
    Ik heb de verkoper meteen na ontvangst van de blanket een berichtje gestuurd met de vraag of zij misschien de verkeerde kleur hadden gestuurd en of ik de in mijn bezit zijnde blanket zou kunnen ruilen voor een blanket in de juiste door mij bestelde kleur. Een paar dagen later ontving ik een berichtje van de verkoper met de mededeling dat dit niet mogelijk was. Vervolgens heb ik de verkoper geschreven dat ik de blanket wilde retourneren en dat ik daarna uiteraard mijn geld terug wil. Helaas heb ik sindsdien geen enkele reactie meer ontvangen.
    Ik heb geprobeerd een dispute te openen, maar deze heb ik helaas niet kunnen verzenden. De foto’s die ik van de blanket heb gemaakt, blijken qua formaat niet juist te zijn etc. etc. etc. Dezelfde foto’s heb ik zonder enige moeite overigens wel aan de verkoper kunnen zenden.
    Ik ben een goede klant van Aliexpress.com en wil ook graag als zodanig worden behandeld.
    Ik hoop dan ook dat u mij kunt helpen om het door mij betaalde bedrag van Euro 53,86 zo spoedig mogelijk op mijn bankrekening bij de ING teruggestort te krijgen.
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking in deze.

  12. Imelda van der Wal Beantwoorden

    Hallo,

    9 december heb ik een bestelling geplaatst en deze via IDEAL betaald. Het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven echter blijft hij aangeven dat ze wachten op betaling.. Zal afwachten voldoende zijn of kan ik fluiten naar mijn pakketje?
    Groetjes Imelda

  13. nieuweboer Beantwoorden

    Ook ik heb een BTS hoesje besteld en tot op heden nog niks ontvangen1 wil graag weten waar het blijft is namelijk betaald! moeilijk te bereiken jullie..

  14. Mehmet Yangin Beantwoorden

    Geachte heer/ mevrouw,

    Ik heb pas geleden aantal spullen besteld bij jullie,
    maar per ongeluk heb ik twee telefoon hoesjes en een draadloze oplader besteld voor Samsung S8 en had moeten zijn voor Samsung S 8 +.

    De overige artikelen is verder goed.

    Graag zou die drie verkeerde telefoonhoesjes en oplader van Samsung S 8 + omgeruild willen.

    In afwachting op uw bericht, voordat alles is verzonden, graag omruilen.

    Telefoonnummer : 0031650621152
    Ordernummer :
    88583106284860

    Mehmet Yangin
    Deurningerstraat 208
    7557 HM Hengelo

    • Alex Bericht auteurBeantwoorden

      Vervelend om te horen. Wanneer je ons aanspreekt via chat kunnen wij jou snel verder helpen.

  15. kees Beantwoorden

    Ik heb een dispute geopend omdat ze mij een verkeerde maat broek hebben gestuurd.
    En wat doet aliexpress? Ze deactiveren mijn account!!!
    Dus je mag niet klagen alleen maar betalen.

  16. Laura Beantwoorden

    Goedenavond,

    Volgens Ali Expres is mijn pakket in oktober 2017 afgeleverd. Maar er is niet voor getekend en er stond geen huisnummer op het pakket vermeld volgens PostNL. PostNL kan niets voor mij doen, zeggen ze. En ik heb diverse malen met de leverancier gemaild “Yu Yu Clothes” . Maar wordt gewoon aan het lijntje gehouden en krijg mijn geld ook niet terug; inmiddels leven we al in de 2e week van januari 2018! Wat kan ik doen? Mijn mailadres: lauraoudshoorn@hotmail.com

  17. Meints Beantwoorden

    Beste meneer/mevrouw

    Ik heb nu al drie producten die ik bijna een jaar geleden besteld heb en betaald.
    Maar krijg t product niet.
    Als ik t dan navraag via een bericht zeggen ze neem maar contact op met alie Express

    Wat kan ik hier nu mee zou graag mn producten willen
    Of t geld terug… maar ik heb geen PPay pall dat moet niet neem ik aan toch een probleem moeten zijn

    Met vriendelijke groet Hilde meints

  18. Mama Beantwoorden

    Aliexpress geen iets verkeerd gegaan of pakket niet gekregen enzovoort aangifte doen is me gezegd ga ik zeker doen want ander verdienen ze geld op illegale manier

  19. Arnold Beantwoorden

    Een onderdeel fucntioneerde niet. Verkoper heeft een vervangende gestuurd. Echter met een Track&Trace die matched met een totaal ander adres in een andere stad. Meermaals met PostNL contact gehad: die zeggen dat dat niet kan, al meen ik bewijs te hebben dat 2x op eenzelfde adres een pakketje is afgeleverd. Contact gezocht met andere adres, niet gelukt. Verkoper wil niets meer doen, zegt dat het afgeleverd is, ik heb niets!

  20. elly Beantwoorden

    hoi ik heb vorige week gechat met iemand van ali expres over een bestelling die mijn dochter had gedaan zonder toesteming maar ik kan de site waar oik met ali express chatte niet meer terug vinden kun jij mij helpen

  21. Marian van Oirsouw Beantwoorden

    Ik heb een bestelling gedaan en betaald. Heb verder niets gekregen via mail. Wel heb ik op mijn afschrift een betallingskenmerk. In mijn aliexpress kan ik mijn bestelling niet terug vinden. Ik ben nu bijna 30 dagen verder en heb nog niets ontvangen. Hoe krijg ik mijn bestelling of hoe krijg ik mijn geld terug. als ik de code intoets kent hij de bestelling niet.

    • Cynthia Beantwoorden

      Ik heb precies het zelfde probleem, is het bij u inmiddels opgelost?

      Groeten,

      Cynthia

    • Leo van Roosmalen Beantwoorden

      Ik heb hetzelfde probleem met 4 bestellingen. Alexander je hebt mij op Whatsapp 6 links gestuurd die ik allemaal al doorlopen had en nu krijg ik geen reacties meer.

  22. Cynthia Beantwoorden

    Bestelling gedaan en betaald via de AliExpress app. Tweede bestelling tot nu toe, vorige is keurig aan gekomen. Maar op een of andere manier werkte te app niet meer goed en werd ik uitgelogd. Er staan nu ineens geen bestellingen of wat dan ook meer in, kan dus ook mijn bestelde en betaalde bestelling niet meer volgen. Ook heb ik nooit een notificatie per mail gehad.

  23. Cor van Londen Beantwoorden

    Op 06-02-2018 heeft PostNL een pakket in mijn brievenbus gestopt zeggen zij. Geklaagd bij PostNL werd verteld dat er een notitie werd gemaakt, maar er kwam verder geen terugkoppeling. De afzender moest maar contact opnemen. Afzender verwittigd maar die verwees mij naar Aliexpress. Aliexpress verwittigd en verteld dat zij een onderzoek moesten laten uitvoeren, dat is niet gebeurd, maar Aliexpress heeft wel mijn geld teruggestort met de mededeling dat dit eenmalig was. Nu komt het woensdag 05-03-2018 weer het zelfde pakket in de brievenbus zeggen zij, maar niet dus. Gebeld met PostNL daar werd gezegd dat de afleverscan in het depot wordt gemaakt omdat de postbezorger geen scanapperaat bij zich heeft. Moest maar wachten en anders weer terugbellen, ik weet al wat het antwoord gaat worden net zo als een maand geleden pakket was niet verzekerd. Ik wil aliexpress bereiken maar kom niet verder als de chat, om alles in het Engels te chatten dat is voor mij niet mogelijk. Wat kan ik doen om normaal een e-mail te versturen daar kan ik het Nederlands in het Engels laten vertalen?

    Gaar ne uw hulp in deze.
    Met vriendelijke groet,
    Cor v l

  24. Anoniem Beantwoorden

    Ik heb iets besteld en verkoper zegt dat hij het verzonden heeft echter bij status op niet verzonden staan. Na die ene keer reageerd hij totaal nergens op ik was hier al bsng voor als ik iets duurder artikel bestel. Ik heb hem de voordeel van de twijfel gegeven en proces verlengd met paar dagen. Elke dag kijk ik en vraag ik om reactie niks totale radio stilte. Krijg ik mijn geld terug als hij niet verzend of ben ik het kwijt en zoja hoelang duurt het terug te krijgen.
    Vind het gewoon onbeschoft om geen reactie te geven. Reageer gewoon en lieg niet tegen mij.
    Heb ik zelfs gezegt.
    En wat als ik mijn geld niet terug krijg hoe maal ik contact met alie wa t die klanten service hrb ik niet veel aan met voorgeprogammeerde antwoorden.
    Graag advies

  25. Malou Snoeij Beantwoorden

    7 Maart heb ik per ongeluk 2 telefoons besteld. Voor 1 heb ik een cancel aangevraagd en gekregen. Een week later heb ik mijn geld teruggekregen. Via ING wilde ik dat geld van een gezamenlijke rekening overboeken naar mijn eigen rekening. In plaats daarvan klikte ik op overboeken naar hetzelfde rekeningnummer als waar het vandaan kwam. Namelijk de leverancier die het geld net had terug gestuurd.

    Ik heb contact opgenomen met hem. Hij zegt dat dit niet mogelijk is. Ik probeer het uit te leggen, maar hij blijft volhouden dat het niet kan.
    Hij kan alleen overgemaakt geld zien via Aliexpress account. Zou je mij misschien kunnen helpen? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij geeft aan contact te zoeken met de Klantenservice.

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Ai, dat geld ben je zeer waarschijnlijk inderdaad kwijt, maar er zijn nog wat dingen die je kunt doen.

      Om te beginnen, kijk even naar welk rekeningnummer het is overgemaakt. Daar staat waarschijnlijk een andere naam bij dan AliExpress. Neem contact op met dat bedrijf, dan heb je nog een kleine kans dat je het geld terug kunt krijgen.

      De klantenservice van AliExpress bereik je via https://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76.

  26. Nouelle Bos Beantwoorden

    Hai
    Ik wen me in een laatste poging na al maanden weken dagen uren problemen met aliexpress te hebben jaren ben ik zonder enige probleem klant geweest. Maar het laatste jaar gebeuren er dingen die echt niet door de beugel kunnen . Mijn account is ooit een keer geblokt zogenaamd ik had het buyer protection nog wat geschonden met violance nou tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet met wie wanneer en waar maar ik moest maar een nieuw account openen . Maar ja dat kan niet op hetzelfde email adres je moet een nieuwe email adres aanmaken. Daarna heb ik tot 3x toe dit gehad alleen veranderen de redenen van violance tot security problemen. Maar je kan totaal buiten de klanten service om geen contact leggen je krijgt nadat je 2 vragen hebt moeten beantwoorden na 2 weken 1 email dat ondanks dat de klanten service bij iedere nieuwe account die ik moest aanmaken en zeiden het komt goed te lezen dat mijn oude account niet heropend meer zou worden elke keer noemde ze de buyer protection nou die heb ik ook gelezen maar ook daar staat niks bij wat ik moet veranderen hou me aan alles wat men verwacht van een koper. Nu is mijn vierde account gemaakt met e-mailadres van mijn jongste zoon zelfs al na 4 weken geblokt en nu heb ik niks nog kunnen doen dan 2 producten te bestellen. Kreeg een bevestiging mail van verkoper dat product verzonden was dus ik reageerde terug met vriendelijk bedankt en 5 min later was mijn account op slot . Na velen uren zoeken kreeg ik iemand te pakken van de klantenservice maar wederom was ik een goede klant had niks fout gedaan en zouden een request indienen om mijn account te heropenen ik moest me vooral wederom geen zorgen maken maar ik weet nu na 1 jaar ellende dat ik over 2 weken weer een e-mail ontvang met je account blijft gesloten. Wel blijf ik e-mails ontvangen van aliexpress op alle email adressen van verkopers die mij vragen stellen of de tijd van levering verzetten of zeggen vraag aan om de levering datum te verlengen maar ja dat gaat zeer moeilijk als je niet kan en mag terug reageren. Mijn account voor deze laatste staat vol met producten die ik betaald heb maar niet geleverd zijn en omdat de verkoper wel de tijd verlengd heeft maar ik geen toegang meer krijg tot welj account dan ook vervallen de tijden en krijg je een e-mail dat de verkoper het geld maf houden en het product . Ik vind dit echt fraude plegen want ze misbruiken hun macht berichten je van alles wat ik koper gedaan zou hebben wat op het leven van mijn kids never gebeurd is en doen eenzijdig e-mails verzenden waar ik niks mee kan dus inmiddels zullen er verkopers zijn die denk ik wel zullen denken dat ik geen respect heb om terug te reageren. En nu is het compleet want nu kan ik ook niet meer in oude account en huidige account om te kijken welke producten er wel en welke niet zijn ontvangen. Ook positieve feedback als ik wel iets heb ontvangen kan niet . Enige wat ik nu bezit zijn e-mails met orde nummers erop en dat zijn e-mails of om te zeggen dat mijn levertijd is verlengd of om te zeggen dat mijn tijd erop zit en ik mijn geld kwijt ben . Dit is toch pure oplichting?? Wat kan ik eraan doen nu nog echt ben radeloos het is ook voor mijn bedrijf dus sta stil?

    Met vriendelijke groet

    Nouelle Bos Yourbeautysolutions

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Nouelle,

      Dankjewel voor dit uitgebreide bericht. Zou je mij even via de chat willen benaderen? Dan kan ik jou hopelijk direct helpen en wellicht een blog schrijven zodat we ook andere bezoekers kunnen helpen.

  27. Anoniem Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb een aantal dingen besteld op aliexpress. Het gaat om 4 artikelen, nu eentje is aangekomen bij de Bpost maar moet terug verzonden worden omdat het adres niet juist is. Ik ben mijn huisnummer vergeten te melden. Ik heb ze allemaal een berichtje gestuurd. Nu de rest is ook al vertrokken daar kan haast niks meer aan veranderen. Een van de verkopers heeft me terug gestuurd en zei dat ik contact moest opnemen met de klantenservice maar ik vind nergens mijn probleem in terug wat moet ik doen?

  28. Lennard Beantwoorden

    Ik heb een bestelling gedaan en heb daar een eenmalige coupon voor gebruikt met 3,80 korting bij een bestelling van 4,12 of meer. Nu is de bestelling automatisch geannuleerd door ali omdat de zender het product niet binnen de tijd heeft verzonden. Mijn geld heb ik gelukkig terug maar die coupon niet. Is er een manier om die terug tekrijgen?

  29. I. VAN DER LAAN Beantwoorden

    Bij deze website hoeft u ook niet op service en oplossingen te rekenen als u problemen heeft met een bestelling bij AlieXpress. Als het ze hier niet zint wordt je gewoon geblokt om überhaupt nog te chatted. Dit bericht zal ook wel verwijderd worden.

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Wat jammer dat je er zo over denkt. Zou je mij willen vertellen wat er aan de hand is? Ik stuur mensen altijd naar de oplossing. Er zijn bepaalde dingen die niet zijn op te lossen.

      Dingen die niet zijn op te lossen:

      – Meldingen die 75 dagen na de besteldatum binnenkomen.

      Verder komt het voor dat mensen het adres niet volledig invoeren. Het adres is aan te passen via https://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan het adres worden aangepast als deze niet klopt. Meest voorkomende fout is het weglaten van een huisnummer. Ook staat de woonplaats niet altijd goed.

      Via https://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan je overigens “Overig” kiezen bij de provincie, waarna iedere woonplaats ingevuld kan worden. Zo weet je zeker dat de juiste woonplaats bekend is bij de afzender.

  30. Maarten Beantwoorden

    mijn account is geblokkeerd en ik kan hem niet meer openen omdat er codes naar mijn mobiel gestuurd worden maar deze komen niet aan. en nu kan ik mijn bestellingen niet volgen.
    Iemand enig idee wat nu te doen?

  31. Sandra Beantwoorden

    Hallo, Mijn account is geblokkeerd en weet niet waarom. Kan hem ook niet opnieuw activeren omdat ze mijn mobiele nr willen om verificatie code naar toe te sturen, maar ik heb geen mobiele telefoon. Er is een (mijn eerste) bestelling onderweg en kan nu niets volgen, of iets anders bestellen. Kan met geen mogelijkheid klantenservice bereiken, erg frustrerend dit! Wat nu??

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Sandra!

      Dankjewel voor jouw reactie! Mijn advies in deze situatie, vraag een (gratis) prepaid kaart aan bij Lebara, Vodafone of een andere provider.

      Bij winkels als Mediamarkt heb je telefoons vanaf zo’n 10 euro om de SMS berichten te ontvangen.

      Lukt het niet, neem gerust even contact met mij op.

  32. Abdurrahman Beantwoorden

    Hallo, ik heb gisteren een bestelling gedaan en er voor betaald, maar ik heb geen email gekregen dat is geslaagd, het geld is wel weg van het bank En de status van de bestelling is closed. wat moet ik gaan doen?

  33. Bella Beantwoorden

    Hoi ik had mijn bestelling betaald en na paar dagen staat er in ene, order closed. En dat restitutie in van is. Hoezo gebeurd dit als je al betaald hebt? Ik mailde ze en ze zeiden dat mijn geld niet geaccepteerd is. Snap er niets van. Bestel elke week wel.

  34. Vitali Beantwoorden

    Heb een bestelling geplaatst op ali express
    Heilig betaald en alles precies gedaan zoals het hoort. Wel geen bestelling ontvangen. Onmogelijk om contact te leggen met ali express…. geen contactcenter, geen chat mogelijkheid…. NIETS !
    ( wel robot chat maar daar hebt u niets aan !)
    Er zou een bemiddelaar bestaan in Nederland die U wel zogezegd zou helpen maar geloof het maar niet. Gaat hem wel duidelijk alleen maar om een like van u te krijgen…. daarna gebeurd er niets meer.

    Mijn advies : Vergeet Uw bestelling bij ali express ook al heeft het geld gekost en pure bedrog is….. beter een euro meer betalen ergens anders dan bezeikt worden door die chinezen en die nederlander genaamd Alex die u zogenaamd zou helpen

  35. Narda Beantwoorden

    Telefoonhoesjes besteld en betaald is van m’n rekening afgegaan maar nu order gecanceld omdat ik niet betaald zou hebben dat klopt dus niet hoe kan ik dit oplossen

  36. Joseph de Nicola Beantwoorden

    Hello Alex,

    I have tried every other way to contact the Customer Service of AliExpress, but no other method has worked. I did everything already that the site gives instructions for. I used the chat. Thye chat told me it could not help me, that I had to contact Customer Service. That is as loop,in the chat-bot, of course, because that IS customer service.

    Then I searched Google for AliExpress telephone number. I called several of the numbers I could find. One said they were in the supply-chain. Another said they had to do with shipping. I could not find your customer service number.

    The problem has to do with my email address. I had applied once for an account but then didn’t order and I forgot about the account. I opened another account since, on an email address that I no longer use because of too much spam, and I want to use the email address from the first account. I cancelled the first ac count, because it had never been used, and the newer account I have made 40 or 50 purchases on, and I want to keep my purchase history intact, so I will always easily reorder from the same sellers as I have ordered from before. The chat person me that they couldn’t help. that I had to contact Customer Service to get my old email address released before I could use it again. I don’t want to write it here publicly. The email address I want to release is attached to this message, and the active, new one is the same name, without the dot @yahoo.com

    As you will see if you check, I had already cancelled/deleted the old account, as I thought that would free up the email address, but your chat-bot told me::

    “:If your old account was cancelled, the email address also cannot be used to register. You may contact our service team to reopen your old account or release the email address.”

    So that is what I am trying to do: contact your service team to release the old email address, so I can use it again on the account that I have been using.

    Can you help me? You may contact me at the email address I have given

  37. Michel Beantwoorden

    Beste Alex,

    Ik probeer al een tijdje mijn gespaarde aliexpress munten in te wisselen voor producten die €0,01 kosten. Steeds op het moment dat de timer afloopt en de nieuwe ronde van producten begint zijn alle €0,01 producten al weg. Is dit een scam? Krijg het idee dat die “gratis” producten er helemaal niet zijn.

  38. Fanny Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb in september een bestelling n° 506571097804115 geplaatst (België) met leveringsadres in België.
    Ineens was het order afgesloten en was het afgeleverd in Rusland. De verkoper zegt dat hij het adres in Rusland ontvangen heeft van mij. Nu weet ik echt niet vanwaar dit komt. Nu probeer ik al 3 maand via de klantendienst maar helaas steeds zonder gevolg.
    Ik vind dit een spijtige zaak want als ik geen reactie krijg zal ik niet langer via Aliexpress bestellen. Dit is geen manier van zaken doen !

  39. Dean Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb een vraagje, ik ga niet het hele verhaal uittypen omdat het meeste al is opgelost.
    Ik moet een pakketje dat ik heb ontvangen terugsturen om mijn geld terug te krijgen (ik heb hier nog 7 dagen ongeveer voor).

    Nu is mijn vraag hoe ik dit precies moet doen?
    Tot zoverre heb ik alleen mijn pakketje ingepakt en moet ik alleen nog regelen dat hij terug word gestuurd met een nummer dat ze kunnen traceren.
    Er word dus aangegeven dat ik een logistics/tracking number moet invullen.
    Maar is dit een nummer dat ik zelf moet bedenken? Of kan/moet ik het order nummer gebruiken waaronder ik mijn bestelling heb ontvangen? Verder de return address gegevens moeten die als een uitgeprinte sticker op de doos komen of hoe werkt dit precies?
    Ik wou dit zoiezo allemaal via DHL versturen maar ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt dus ik wou hier graag wat assistentie bij, dat ik hopelijk via deze weg kan krijgen. Aangezien contact leggen met AliExpress best lastig blijkt te zijn en niet echt helemaal duidelijk voor me is.

    Ik wil het gewoon achter de rug hebben omdat we al een agreement hebben en ik nu gewoon mijn geld terug wil.
    Dus hopelijk kunt u mij hier snel mee uithelpen.

    Alvast bedankt voor het lezen en de moeite,

    Met vriendelijke groet,

    PS: ik zal dit bericht ook nog naar uw bovenstaande mail sturen als u het niet erg vind aangezien ik niet weet welk pad van contact het snelste is.

  40. marieke Beantwoorden

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
    Als ik een nieuw wachtwoord opvraag via mailadres geeft het aan dat het mail adres niet bekent is.
    Als ik met datzelfde adres een nieuw account wil aanmaken wordt aangegeven dat het al bestaat.

    Hoe los ik dit op

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Marieke! Dankjewel voor jouw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Wanneer jij contact met mij opneemt via WhatsApp (010 200 6666) kan ik jou via die weg verder helpen met een wachtwoord reset. Jij kunt dan binnen een uur weer aan de slag!

  41. Mei Beantwoorden

    Goedemorgen,
    Ik had even bestselling geplaatst en deze is niet op tijd verzonden, AliExpress heeft de order geannuleerd en heb m’n geld terug. Ik heb gelijk dat zelfde product ergens anders besteld en ook betaald. Nu stuurt de vorige verkoper mij nog een bericht dat hij door ziekte niet op bevestiging verzending had geklikt, en dat hij t degelijk wel heeft verzonden (met track & trace). En smeekt mij om nog eens te betalen anders komt hij in grote problemen. Wat moet ik hiermee?

  42. Fred van den Driessche Beantwoorden

    Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, Een mail gekregen dat mijn order is verzonden, maar als ikde order zoek, staat er ineens een russisch email adres bij, en ik kan niet zien of mijn betaalde spullen aan mij worden geleverd. wel ruim €500 betaald, maarik vrees dat ik mijn spullen nooit zal ontvangen.
    Op mail wordt niet gereageerd en ik wil graag mijn geld retour.
    Hoe ga ik dat aanpakken?

  43. Saskia Beantwoorden

    Ik heb per ongeluk op bevestiging gedrukt,pakje is wel al in Nederland maar nog niet binnen.mijn vraag krijg ik alsnog het pakje binnen ondanks ik op bevestiging heb gedrukt

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Saskia,

      Jij krijgt het pakketje waarschijnlijk nog gewoon binnen. Echter, mocht jij het niet krijgen, heb jij geen rechten meer om geld terug te krijgen. In vrijwel alle gevallen gaat het gelukkig wel goed.

  44. Fleur Beantwoorden

    Hoi Alex,

    Ik heb meerdere bestelling gedaan die niet aankomen.
    – De ene is gecanneleerd door Ali (dus niet door mij). Ik weet dus ook niet waarom. Ik heb contact proberen te leggen met de verkoper maar daar krijg ik geen gehoor. Ik wil dus een geschil openen maar daar moet je “reden klacht” invullen. Keuze uit “Logistiek traceer probleem”, “Douane Probleem” en “pakket aan het verkeerde adres gezonden”. Ik weet niet goed wat ik in moet vullen.

    Een aantal andere bestellingen staat op “ontvangen”, maar heb ik niet ontvangen. De verkopen zegt dat ik geduld moet hebben, maar ik geloof niet meer dat het binnen gaat komen. Ik voel me een beetje aan het lijntje gehouden. Wat kan ik dan het beste doen? Ook een geschil openen? En wat moet ik dan invullen bij “reden klacht”?

    Alvast bedankt.

    Groet Fleur

  45. Daan Boekee Beantwoorden

    Hallo!

    Ik heb een vraag over de prijs waarmee ik heb onderhandeld.
    Ik mag bijvoorbeeld van een leverancier een product iets goedkoper inkopen, alleen dan moet de prijs wel bij worden gesteld naar beneden.
    Dan zeggen ze tegen mij “je moet een order plaatsen maar nog niet betalen, ons je ordernummer geven en dan passen wij de prijs aan”.
    Het probleem is alleen als ik een order wil plaatsen dat ik dan meteen mijn creditcard gegevens in moet vullen waardoor ik meteen al betaal voor de oorspronkelijke prijs.

    Daan

  46. Agnes Beantwoorden

    Ik heb via Ali hoesjes en een pasjeshouder gekocht. Maar de eerste betaling ging niet goed, waardoor ik opnieuw moest betalen, maar nu is het bedrag 2 keer van mijn rekening afgeschreven.

  47. Merel Loof-Jonckman Beantwoorden

    Ik heb een bestelling gedaan op AliExpress, maar nu is er 3 x geld van mijn rekening afgeschreven. Ik weet niet hoe ik dit kan doorgeven. Heeft iemand hier een idee hoe ik contact kan krijgen met AliExpress?

  48. De Volder Brigitte Beantwoorden

    Dag
    Regelmatig koop ik iets bij aliexpress…maar nu in het kort zijn er 3 dingen die ik gekocht heb en al betaald heb,maar niet ontvangen en er staat bij ….bestelling voltooid of succesvol afgeleverd… maar niets ontvangen.Het gaat over de volgende bestellingen

    Bestelnr.969657877771352
    Traceernr.LM361472801CN

    Bestelnr.98066742611352
    Traceernr.LM519549773CN

    Bestelnr.98411504001352
    Traceernr.LB583363772BE

    Graag zou ik hebben dat je mij helpt om nog de artikelen te ontvangen.
    Dank u bij voorbaat

  49. Frankie van Meel Beantwoorden

    Dag,

    ik heb een tijd geleden remschijven besteld voor mijn motor op AliExpress. Die schijven heb ik pas geplaatst nadat de buyer protection eindigde. Toen kwam ik erachter dat een van de schijven krom is. Ik heb geen mogelijkheid meer om een dispute te openen. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd op 10 februari en heb tot op heden niets meer van hen vernomen, terwijl ze wel op mij reageerden toen ik vragen had voor de aankoop.

    Wat moet ik doen?

    Order nr: 98739100405366

    Frankie

  50. Dirk vd Heuvel Beantwoorden

    Er zit een grove fout in de ALIEXPRESS WEBSITE die er voor zorgt dat misschien wel duizenden mensen per jaar hun bestelling niet ontvangen.
    Deze fout zit in het adresweringssysteem.
    Je kun niet HANDMATIG je woonplaats in typen
    Als je er op klikt krijg je een lijst met gemeenten
    Ik woon in een piepklein dorpje in Sudwest Friesland dat is de grootste gemeente van Nederland met honderden andere dorpjes en grote woonplaatsen als Bosward en Sneek.
    Maar Sudwest Friesland is het enige waar ik uit kan kiezen

    MIjn adres wordt dan:

    Pietje Puk
    pietje Puk straat 13
    postcode 1234AB
    Sudwest Friesland

    HIER ZIT HET GROTE PROBLEEM
    Omdat ik mijn plaatsnaam NIET zelf kan invullen blijft de post bij POSTNL vertraagd.
    Dit komt omdat de postcode en woonplaats niet bij elkaar horen en er dan een woonplaats bij de postcode moet worden gezocht.
    Dit gaat geautomatiseerd en gaat niet altijd goed, waardoor het opnieuw in het systeem moet en als het systeem de postcode niet kan lezen wordt het terug gestuurd.

    Als ik mijn plaats naam (DUS NIET DE GEMEENTE) zelf kan invullen:

    Pietje Puk
    Pietje Puk straat 13
    postcode 1234AB
    Pietje Puk Dorp

    Op deze manier kan ook de verzend duur wel met een week worden verkort

    Zo kan de Aliexpress post zonder die na verwerking worden bezorgd.
    Ik probeer al maanden het hoofd bedrijf hier over te contacteren maar er is op geen enkele manier waar dan ook een bruikbaar e-mail of post adres van te vinden.
    Het is in ieders belang dat dit wordt veranderd , niet alleen voor de klanten maar ook Aliexpress zelf omdat er dan duizenden minder retourzendingen of klachten hoeven worden behandeld

    Kan dit op de en of andere manier worden doorgestuurd aan Aliexpress (het bedrijf) zodat hun IT afdeling dit kan veranderen?

  51. Regina Beantwoorden

    In November 2018 bestelde ik lampen,
    Ik heb meerdere keren gevraagd om de beschermingstijd te verlengen. In Januari 2019 had ik de lampen nog niet ontvangen.
    De verkoper stelde voor om de lampen opnieuw te versturen.
    Ik moest de lampen opnieuw bestellen en hij paste de prijs aan naar €0,01.
    Dus heb ik de lampen opnieuw besteld en betaald op 15 januari 2019.
    Al snel stond er bij track&trace dat de bestelling retour was gegaan naar de verkoper.
    Ik heb de verkoper een bericht gestuurd en gevraagd of de lampen retour waren gestuurd naar hem.
    Hij ontkende dat de lampen retour waren gestuurd en ik moest geduld hebben.
    Ik heb weer meerdere keren de beschermingstijd laten verlengen maar nu 3 maanden later heb ik nog steeds geen lampen en wil ik mijn geld terug.
    Nu kan ik geen dispute openen omdat mijn verhaal te lang is en open ik een dispute dan is dat blijkbaar maar voor 1 lamp van de 6 die ik heb besteld en geeft het dispute aan dat ik niet meer dan €0,00 kan invullen om terug te krijgen. Ik wordt zo langzamerhand gestoord van dit gedoe. Ik bestel al heel wat jaartjes bij AliExpress maar dit heb ik nog nooit gehad. Wat nu te doen

  52. George Beantwoorden

    Ik heb 19-01-2019 besteld 31-01-2019 bezorgd maar was kapot en verkoper zei stuur een nieuwe en dat nog niet binnen nou meer dan 80 dagen .verkoper zei ik moet nog wachten.ik wil mijn geld terug. Bestelnummer 97989731204329

  53. Mieke Deprez Beantwoorden

    Beste, ik bestelde vorige week schoenen op AliExpress. De dag erop ontving ik een bericht van de verkoper waarin hij mij om extra geld vraagt. Ik weiger bij te betalen. Na een paar conversaties besloot ik de order ye annuleren met als reden: de vekoper vraagt meer geld. De dag erop heeft hij deze annulatie geweigerd. Ik annuleerde nogmaals en hij weer geweigerd. Gisteren kreeg ik een melding dat de schoenen alsnog werden verstuurd. Vandaag echter opnieuw een bericht van deze dubieuze verkoper. Hij kan de schoenen niet versturen omdat hij ze niet meer in stock heeft en vraagt mij om andere schoenen te kiezen. Ik wil gewoon mijn geld terug, de chat is een wirwar en het lukt mij niet om met de juiste persoon hierover te communiceren. Kunt u helpen zodat ik mijn geld terugkrijg aub?

  54. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Als je bij Aliexpress je geld terug wil of een klacht wil indienen loop je tegen een muur aan die nog dikker is als die van Berlijn was. De Nederlandse klachtenservice helpt je echt NIET. Ik bestel nooit meer bij Aliexpress.

  55. Kika Beantwoorden

    AliExpress heeft op 24 februari mijn bestelling geannuleerd. Ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Dat komt vast met st juttemis

  56. T v G Beantwoorden

    Ik heb gisteren een aux kabel voor de auto besteld. Heb betaald, maar nu staat de bestelling niet bij My Order. Hoe kan dit?

  57. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Alexander van Dijl Omdat je me niet verder kon helpen gaf je die zwakke reactie gaf je ook al bij mij. Je hebt mij eigenlijk helemaal niet geholpen, je gaf alleen maar links die ik al lang nagelopen was en niks aan had. Ik betaal altijd via ideal op internet en daarbij is nog nooit wat fout gegaan maar wel bij aliexpress? schiet toch op man ga je werk eens goed doen ipv mensen af te schepen.

  58. Redouan Beantwoorden

    Ik heb een king and Queen armband besteld via Ali expres maar heb het nooit ontvangen heb het 3x ge probeert maar ik heb 3x niks gekregen ik zou graag de armbanden willen hebben

    Gr redouan

  59. Ed Beantwoorden

    Ik heb een wat besteld via Aliexpres en gelijk betaald (kan niet zonder bestelling wat bestellen) maar gisteren e-mail ontvangen van Aliexpress: Order has been canceld en de redden is: No payment from buyer.
    Ik heb bewijs van betaaling.

  60. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    NOOIT of te nimmer meer iets bij Aliexpres bestellen het zijn oplichters en Alexander van Dijl werkt hier aan mee want die vult zijn zakken ipv dat hij iemand verder helpt !

  61. Albert Kolkman Beantwoorden

    Geachte heer,
    Ik heb 10 onderdeeltjes besteld maar niet ontvangen,volgens aliexpress zijn de delen terug gestuurd,ik heb nooit geen postbode en of ticket gezien om de delen op te halen op het postkantoor.
    Geen probleem veder ,ik heb een geschil geopend en alie bied aan het bedrag voor de onderdelen terug te storten,maar niet de verzend kosten,is accoord maar , en dit is het probleem er is geen knop om dit te accepteren in het bericht,wel de knoppen EDIT , CANCEL DISPUUT, SENT INFORMATION.
    Hoe moet ik die € 4,19 nu accepteren.
    Met vriendelijke groet,
    A.Kolkman

  62. Noëlle Bloemers Beantwoorden

    Geachte Aliexpress,

    Ik heb een dispute geopend voor een paar roze hakken. Ik ben 2 weken op vakantie geweest en daardoor heb ik nu nog maar 5 dagen de tijd om de hakken terug te sturen, anders krijg ik mijn geld niet terug. Ik wil de hakken graag terug sturen (gaat denk ik langer duren als 5 dagen), maar ik wil dan wel het volledige aankoop bedrag terug.

    m.v.g
    Noëlle Bloemers.

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Beste Noëlle,

      Wat heb je voor deze hakken betaald? Want zelfs als je het volledige aankoopbedrag terug krijgt heeft het vaak geen zin. De verzendkosten moet je namelijk wel zelf betalen. Deze liggen veelal op 20 euro of meer.

      Met vriendelijke groet,

      Alexander

  63. Wieteke Beantwoorden

    Ik heb gisteren 23 items besteld en betaald, maar nu staan er maar 10 in my orders.
    Ook geen bevestiging ontvangen via de mail. Via de chat kom ik er niet uit.

  64. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Je word genaaid bij ALIEXPRESS en Alexander van Dijl helpt je niet, dat is zelf een zakkenvuller

  65. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Bij jou ! Jij hebt mij zelf gezegd dat je mij niet verder niet kon helpen, kort geheugen? ik heb overal screenshots van hoor.

  66. Fred van den Driesche Beantwoorden

    Ja dat klopt. Vorig jaar november een bestelling geplaatst, dik betaald. Nooit iets ontvangen. In de chat helpen ze niet en ook de Nederlandse zogenaamde helpdesk doet ook geen ruk. Ik ven 511 euro kwijt en heb ook geen spullen ontvangen. Gewoon boycotten die held klote organisatie

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Dit antwoord is voor iedereen die wel verantwoordelijkheid wil nemen. Je kunt binnen 75 dagen na de besteldatum een geschil openen. Dan kan je gewoon geld terug krijgen als je producten niet ontvangt. Verder geef ik altijd de instructie om bestellingen te volgen. Na 75 dagen kan ook ik jou niet meer helpen.

  67. Fred van den Driessche Beantwoorden

    Ik moest van jou wachten tot 26 januari. Daarna zou je het wel ff regelen. En wat zeg jij op 27 januari:” sorry Fred ik kan je niet helpen”. Dat gebeurt dus bij schering en inslag. Ik heb e.e.a. gemeld om deze criminaliteit te stoppen, binnen kort in de landelijke pers en op tv. Hoop dat er dan aan deze cybercrime een einde komt

  68. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Alexander van Dijl Als je iets besteld en geen bevestigingsmail krijgt heb je geen ordernummer dus kan je geen geschil openen en ben je op jou aangewezen. Jij geeft alleen maar links van de site die je al lang uitgeprobeerd hebt zegt te wachten……..te wachten……nog langer te wachten en dan zeg je opeens dat je me niet meer kan helpen. In feite heb je helemaal niks voor mij gedaan !

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Dan is dit het advies wat ik altijd geef:

      Helaas gaat er bij iDeal veel mis. Je kunt 2 dingen doen. Om te beginnen kan het zijn dat je het geld automatisch terug krijgt. Dat duurt gemiddeld 1 tot 3 weken.

      Verder kan jij natuurlijk ook contact opnemen met de tussenpersoon die de transactie faciliteert. Die naam vind je op het bankafschrift.

      Voor een complete uitleg, lees https://aliexpressnederland.nl/ideal-problemen/

  69. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Doe je huiswerk eerst eens voordat je jezelf schoon gaat praten man. Het gaat hier over een bestelling van april en contact met de verkoper lukt niet want die reageert gewoon niet. Je valt in herhaling door IDEAL de schuld te geven. Ik heb nog nooit problemen met IDEAL gehad maar desondanks toch contact met hun gezocht, daaruit blijkt dat de fout bij ALIEXPRESS zit. Wel frapant dat je nu in eens wel sneller reageert. Ik heb je dit allemaal al verteld maar toen zei je dat je me niet verder kon helpen daar zal het nu ook wel op uit draaien.

  70. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Koop niks bij ALIEXPRESS want het gaat te vaak fout en dan krijg je never nooit niet je geld terug. Alexander van Dijl helpt je niet die zit alleen maar zijn zakken te vullen, geloof hem niet want hij laat je echt barsten.

  71. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Oplichters bij ALIEXPRESS en van Dijl werkt er aan mee, hij word betaald door ALI dus die helpt je echt NIET !

  72. Henriëtte Du Jean Phillipé Beantwoorden

    Hallo, ik bestel vaak veel sieradenonderdelen voor mijn business. Ik wil graag mijn shoplijsten georganiseerd houden, ik heb dus wishlists aangemaakt met het artikelnummer als titel. Helaas kan ik er maar 10 aanmaken, en dat is niet genoeg. Hoe hou ik Aliexpress georganiseerd?

  73. Patricia Beantwoorden

    Ik heb een dispute geopend omdat het product niet voldeed. Het gaat in dit geval niet om een fysiek product maar inlogcodes die een jaar zouden moeten werken. Nu moet ik het terugsturen en tracking info invullen. Maar ik heb niets terug te sturen. En de verkoper heeft zogenaamd iets verstuurd via DHL maar ik heb gewoon een bericht ontvangen met de login gegevens. Nu had ik een fake traching info gevuld net als de verkoper maar nu staat er bij dat ze het niet kunnen traceren. Wat kan ik nu doen? Want ik krijg mijn geld niet terug omdat het nu hierop hangt maar ik heb niks terug te sturen.

  74. John Beantwoorden

    Ik kan niet terecht bij Aliexpress of de verkoper.
    Ik heb een dure autoradio besteld a 338.00 en tax 29.00 euro.AOTSR factory store.
    Ik kreeg een ander model thuis.Wat ik ook doe,schrijf, reageer, geen direct antwoord waarom.Ze zeggen doodleuk dat dit ook wel goede is.Veel gereageerd en nogmaals lulverhalen.Dispute, geschil , tot mijn verbazing ineens geschil opgelost???, doen ze gewoon ff.
    Hun hebben gevangen dus wat is het probleem.
    Ik vroeg al meerdere keren om de specificaties van het toegezonden (andere) model.
    Kreeg vandaag een bericht dat het zou zijn type
    PX30 TDA7850,ik zelf maar gaan googglen en natuurlijk onbekend.niets gevonden.
    Om doodziek van te worden .
    Die zgn hulp van Alie is niks,zeggen gewoon neem kontakt op met verkoper.
    Van het kastje naar de muur
    Ze hebben een goedkoper model gestuurd.
    En mij een wereldprijs laten betalen.

  75. John Beantwoorden

    Dank voor uw bericht,
    Ik heb een dispute geopend , geschil.
    Tot mijn verbazing was het geschil verwijderd?
    Niets meer terug te vinden.

  76. Leo van Roosmalen Beantwoorden

    Bestel nooit wat bij aliexpress want zowel aliexpress als Alexander van der Dijl helpen je niet als het er op aankomt. van der Dijl slingert alleen maar met linken de de website die je zelf ook kan vinden, hij doet verder NIKS voor je. Je bent gegarandeerd je geld kwijt !

  77. Priscilla Beantwoorden

    Goedendag,
    Wat betekent verzending met lokaal transportbedrijf? Houdt dit in met de postbode of met postnl?
    Mijn pakket(jes) is namelijk sinds 16 september op die status gezet. En dat is met alle drie de pakketten zo. Ze zijn ook op de zelfde tijd uitgescand. Wat kan ik doen of met wie kan ik contact opnemen? Vind het toch best bijzonder. Drie pakketjes van verschillende bedrijven op AliExpress die nog steeds alle drie niet in huis beland zijn.

  78. Patricia Veerman Beantwoorden

    Ik heb eerder deze week een bestelling geplaats en die staat ook netjes bij mijn bestellingen, maar de bestelling van gister dus niet maar bedragen zijn wel afgeschreven. Wat nu, gaat dit wel goed?

  79. Sarina Sul Beantwoorden

    Mijn zus heeft iets besteld maar kreeg vandaag een mail binnen dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender. En nu? Ze wil dan wel haar geld terug

  80. Mario Beantwoorden

    Dag Alexander,

    in augustus heb ik een telefoonhoesje besteld en betaald. Nu heb ik het hoesje nog steeds niet ontvangen en wilde ik een dispute openen maar de order staat niet in mijn lijst of bij de deleted orders. Ik heb maar 1 account dus verkeerd inloggen kan ook niet. Via de customerservice kom ik er ook niet uit omdat je door selecteren van vragen/categoriën mijn probleem niet vindt. Wat te doen?

    M.v.g. Mario.

  81. Fred van den Driessche Beantwoorden

    Ik zit ook nog steeds op artikelen te wachten die ik in november 2018 heb besteld en betaald, wordt slecht gecommuniceerd door ali express. Zeggen eerst dat ze kunnen helpen, en als er een bepaalde datum is verstreken, kunnen ze ineens niets meer voor je doen, boeven zijn het

  82. Fred van den Driessche Beantwoorden

    Binnen de gestelde tijd melding gemaakt, ik moest wachten tot 25 januari, en ineens gaven jullie niet thuis. Zo werken jullie en ook alixpress, ik zie dit steeds vaker, dus het blijft een nare streek mensen geld afhandig te maken op deze manier

  83. Dico Bakker Beantwoorden

    Ik had nepoe airpods besteld en die waren aangekomen. Niks aan de hand deden het prima totdat ik ze moest opladen, toen deden ze het niet meer. Dus ik vroeg aan de verkoper of ik ze terug moest sturen. De kosten zijn dan inderdaad voor mij maar hij zei dat hij het mij zou betalen. Nu heb ik het teruggestuurd maar hij reageerde niet meer en betaalde niks terug. Totdat ik een slechte review gaf toen zei hij dat ik zelf die koste moest betalen! Kan je mij alstjeblieft verder helpen want nu ben ik €24 kwijt. Gr. Dico

  84. Lou Beantwoorden

    Bij tracking staat er dat mijn shipment gecancelled is. Krijg ik nu mijn geld terug of komt mijn pakketje alsnog maar dan later? Totaal geen duidelijkheid vanuit aliexpress

  85. G mutaf Beantwoorden

    Heb een T shirt en 2 trainingpakken met nike logo besteld 2 maanden geleden heb ze nog steeds niet binnen. Maar er staat wel bestelling afgeleverd ik wacht nu op 3 producten. Ik zal nooit meer iets bestellen bij aliexpress verkoper geeft ook geen antwoord. Nooit iets bestellen!!

Geef een reactie