Hoe kan ik de AliExpress Klantenservice bereiken?

De AliExpress Klantenservice is te bereiken via chat. Er is geen telefoonnummer. Ga naar http://vrlx.ga/aliklant om direct naar de AliExpress Klantenservice toe te gaan.

Wanneer jij er met de klantenservice niet uitkomt kan jij ook contact opnemen met onze chat, waar wij jou graag verder helpen om problemen op te lossen.

Om de AliExpress klantenservice te bereiken via chat ga je naar de onderstaande link:

http://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76 of als je de link wilt opschrijven, VRLX.ga/aliklant.

Veel voorkomende problemen bij de AliExpress Klantenservice:

Een bestelling is niet binnengekomen binnen de gestelde tijd:

AliExpress KlantenserviceOmdat producten vanuit China komen en dus ook door de douane moeten komen kan het tot maximaal 60 dagen duren voordat een product daadwerkelijk aankomt in Nederland. Via http://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm kom je op de pagina met het overzicht van bestellingen. Daar kan je ook bijhouden welke producten al binnen zijn en welke niet.

Is een product nog niet binnen, volg dan de volgende stappen naar een oplossing:

1: Ga naar http://s.click.aliexpress.com/e/mIE6eQb om in te loggen bij jouw AliExpress account.

2: Ga naar http://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI om jouw adres te controleren en pas deze aan indien deze niet klopt.

3: Ga naar http://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm voor het overzicht van bestellingen.

4: Klik “Open Dispute” naast het product wat je niet hebt ontvangen.

5: Selecteer de producten die jij niet hebt ontvangen.

6: Klik “Open Dispute” en volg de verdere stappen.

Het product is binnen, maar er ontbreken onderdelen:

Soms kan het gebeuren dat een product niet helemaal compleet is. Gelukkig gebeurt het niet vaak, maar mocht het gebeuren, volg dan de volgende stappen:

Volg de volgende stappen naar een oplossing:

1: Ga naar http://s.click.aliexpress.com/e/mIE6eQb om in te loggen bij jouw AliExpress account.

2: Ga naar http://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm voor het overzicht van bestellingen.

3: Bij het product staat een link “Contact” om contact op te nemen met de verkoper. Deze kan de producten alsnog naar je toesturen.

PostNL heeft mijn AliExpress bestelling teruggestuurd!

Via http://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm is het mogelijk om jouw bestelling te volgen. Het komt helaas regelmatig voor dat PostNL het niet laat weten wanneer een pakketje bij een afhaalpunt ligt. Daarom is het handig om contact op te nemen wanneer een bestelling staat op afgeleverd, maar niet daadwerkelijk bij jou thuis is.

Meer informatie over het terugvinden van jouw pakketje? Klik hier!

Verder komt het ook voor dat een adres niet volledig klopt en dat daardoor een bestelling niet wordt afgeleverd. Via http://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan jij het adres controleren wat bekend staat bij AliExpress. Het aanpassen kan daar ook worden gedaan.

Mijn vraag staat er niet bij!

Heb jij een andere vraag? Laat dan jouw reactie achter onder dit bericht, dan gaan wij ons best doen om problemen op te lossen. Via VRLX.ga/ali kan jij altijd bestellingen plaatsen. Wij krijgen daar een kleine vergoeding voor, waardoor wij deze website draaiende kunnen houden.

 

67 gedachten over “Hoe kan ik de AliExpress Klantenservice bereiken?

  1. Yvonne Anneveld Beantwoorden

    Goedemorgen
    Ik probeer nu een week lang om contact te leggen bij Aliex press
    Ook reageren ze niet op Messenger
    Vorige week 2 orders geplaatst en wel betaald en geen ordernummer gehad.
    Totaal reactie.
    Ook kom niet in mijn account want ik zou via mijn telefoon een verificatie code krijgen.
    Nou die heb ik niet ontvangen.
    Ook moet ik zulke codes invoeren om online contact te krijgen.
    En mijn geld is na een week ook niet terug gestort
    Kun u mij hier mee helpen

  2. zwegers Beantwoorden

    Goedendag, ik heb een glow in the dark race baan besteld 1,5 week geleden en geen ontvangstbevestigingsmail ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven.

  3. Francoise Beantwoorden

    Mijn bestelling ge annuleer Door Ali ..??? Melding gedaan dat ik mijn geld terug wil alles ingevuld nog steeds geen bericht terug wie weet waar ik moet zijn vraag alex ..ook gevraagd weinig informatie gekregen je kunt ze gewoon niet bereiken de klantenservice. .normaal nooit problemen met Ali

  4. Miranda Toerse Beantwoorden

    Mijn pakketje is teruggestuurd naar china.wij zijn op vakantie geweest en bij terugkomst vond ik het kaartje dat mijn pakketje bij de bruna ligt.maar we waren te laat.het was al weg…teruggestuurd.
    Wat moet ik nu doen?

  5. R. Orna Beantwoorden

    I have order some products from Alie. Ordernr 87440928617269.
    I cant find the tracker on track 17.
    All the order said that they are since 14 th of november in Netherland. But if i track the tracknr. They cannot find my products. I am waiting so long. There is no place to talk to the deliverer.
    Because i order at alie . You have to tell me whats going on. One item is closed because the say alie did not pay. I just want my stuff. If you cannot deliver send my money back please

  6. Nathalie Beantwoorden

    Volgens Ali zijn mijn producten geleverd maar heb PTT post gebeld en zijn weer terug gestuurd. Omdat de order niet klopte. Maar heb wel betaald. En nu

  7. Erna De Couck Beantwoorden

    Ik heb fout adres ingegeven , mijn huisnummer stond niet vermeld. Alles is terug naar afzender .
    Ik heb nu mijn juiste adres op website aangepast , zal ik dan mijn pakjes alsnog ontvangen.
    Erna de click
    Boekweirlaan 35
    9080 lochristi
    Oost-vlaanderen
    België
    Mvg Erna

  8. Mark Wind Beantwoorden

    Ik heb produkten besteld bij alie express en volgens de mail zijn ze bezorgt , maar niet ontvangen. Ook zijn produkten teruggestuurd om dat adres niet klopte.
    Heb mijn adres gegevens bijgewerkt en hoe nu verder ?

    Met Vr groet M Wind

  9. Jess Beantwoorden

    Ik heb vorige week 8 producten besteld allemaal betaald. En nu staan de producten bij bestelling voltooid. Na een paar dagen stond er resitutie voltooid. Ik wilde gister nog wat bestellen en dat gaat niet. Hoe kan dit? Ik heb nu betaald voor niks. Wat kan ik doen?

  10. conings Beantwoorden

    beste
    ik heb namelijk een bestelling van 34 artikelen klaar staan om te doen voor kerst cadeaus
    nu was mijn vraag hoe kan ik ze zo snel mogelijk bij mij krijgen voor kerstmis

    mvg

    • Alex Bericht auteurBeantwoorden

      Goedemorgen Rita!

      Voor de kerst krijg je het zeker binnen! Alleen gaat dat wel kerst 2018 worden. Wanneer je via VRLX.ga/ali de bestelling plaatst kan het tot 60 dagen duren. De douane alleen mag pakketjes al 30 dagen vasthouden.

  11. Angeline Stuffers Beantwoorden

    Op 30 oktober jl. heb ik via Aliexpress.com bij ZWJ Home Textiles Store in China een ‘hand knitted chunky blanket’ besteld (Order ID: 87547835276823).
    De prijs van deze blanket in Euro’s bedraagt 53,86.
    Ik heb dit product betaald met mijn creditcard van de ING.
    Verleden week is deze blanket in Nederland aangekomen. Hoewel de blanket erg mooi is, moet ik deze toch terugsturen omdat de kleur heel anders is dan de kleur welke op de foto’s op de website van de verloper te zien is.
    Daar is de kleur off-white. Zelf noemt men het creme.
    In werkelijkheid heeft de blanket een afschuwelijke kleur geel, hetgeen ook totaal niet in mijn interieur past.
    Ik heb de verkoper meteen na ontvangst van de blanket een berichtje gestuurd met de vraag of zij misschien de verkeerde kleur hadden gestuurd en of ik de in mijn bezit zijnde blanket zou kunnen ruilen voor een blanket in de juiste door mij bestelde kleur. Een paar dagen later ontving ik een berichtje van de verkoper met de mededeling dat dit niet mogelijk was. Vervolgens heb ik de verkoper geschreven dat ik de blanket wilde retourneren en dat ik daarna uiteraard mijn geld terug wil. Helaas heb ik sindsdien geen enkele reactie meer ontvangen.
    Ik heb geprobeerd een dispute te openen, maar deze heb ik helaas niet kunnen verzenden. De foto’s die ik van de blanket heb gemaakt, blijken qua formaat niet juist te zijn etc. etc. etc. Dezelfde foto’s heb ik zonder enige moeite overigens wel aan de verkoper kunnen zenden.
    Ik ben een goede klant van Aliexpress.com en wil ook graag als zodanig worden behandeld.
    Ik hoop dan ook dat u mij kunt helpen om het door mij betaalde bedrag van Euro 53,86 zo spoedig mogelijk op mijn bankrekening bij de ING teruggestort te krijgen.
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking in deze.

  12. Imelda van der Wal Beantwoorden

    Hallo,

    9 december heb ik een bestelling geplaatst en deze via IDEAL betaald. Het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven echter blijft hij aangeven dat ze wachten op betaling.. Zal afwachten voldoende zijn of kan ik fluiten naar mijn pakketje?
    Groetjes Imelda

  13. nieuweboer Beantwoorden

    Ook ik heb een BTS hoesje besteld en tot op heden nog niks ontvangen1 wil graag weten waar het blijft is namelijk betaald! moeilijk te bereiken jullie..

  14. Mehmet Yangin Beantwoorden

    Geachte heer/ mevrouw,

    Ik heb pas geleden aantal spullen besteld bij jullie,
    maar per ongeluk heb ik twee telefoon hoesjes en een draadloze oplader besteld voor Samsung S8 en had moeten zijn voor Samsung S 8 +.

    De overige artikelen is verder goed.

    Graag zou die drie verkeerde telefoonhoesjes en oplader van Samsung S 8 + omgeruild willen.

    In afwachting op uw bericht, voordat alles is verzonden, graag omruilen.

    Telefoonnummer : 0031650621152
    Ordernummer :
    88583106284860

    Mehmet Yangin
    Deurningerstraat 208
    7557 HM Hengelo

    • Alex Bericht auteurBeantwoorden

      Vervelend om te horen. Wanneer je ons aanspreekt via chat kunnen wij jou snel verder helpen.

  15. kees Beantwoorden

    Ik heb een dispute geopend omdat ze mij een verkeerde maat broek hebben gestuurd.
    En wat doet aliexpress? Ze deactiveren mijn account!!!
    Dus je mag niet klagen alleen maar betalen.

  16. Laura Beantwoorden

    Goedenavond,

    Volgens Ali Expres is mijn pakket in oktober 2017 afgeleverd. Maar er is niet voor getekend en er stond geen huisnummer op het pakket vermeld volgens PostNL. PostNL kan niets voor mij doen, zeggen ze. En ik heb diverse malen met de leverancier gemaild “Yu Yu Clothes” . Maar wordt gewoon aan het lijntje gehouden en krijg mijn geld ook niet terug; inmiddels leven we al in de 2e week van januari 2018! Wat kan ik doen? Mijn mailadres: lauraoudshoorn@hotmail.com

  17. Meints Beantwoorden

    Beste meneer/mevrouw

    Ik heb nu al drie producten die ik bijna een jaar geleden besteld heb en betaald.
    Maar krijg t product niet.
    Als ik t dan navraag via een bericht zeggen ze neem maar contact op met alie Express

    Wat kan ik hier nu mee zou graag mn producten willen
    Of t geld terug… maar ik heb geen PPay pall dat moet niet neem ik aan toch een probleem moeten zijn

    Met vriendelijke groet Hilde meints

  18. Mama Beantwoorden

    Aliexpress geen iets verkeerd gegaan of pakket niet gekregen enzovoort aangifte doen is me gezegd ga ik zeker doen want ander verdienen ze geld op illegale manier

  19. Arnold Beantwoorden

    Een onderdeel fucntioneerde niet. Verkoper heeft een vervangende gestuurd. Echter met een Track&Trace die matched met een totaal ander adres in een andere stad. Meermaals met PostNL contact gehad: die zeggen dat dat niet kan, al meen ik bewijs te hebben dat 2x op eenzelfde adres een pakketje is afgeleverd. Contact gezocht met andere adres, niet gelukt. Verkoper wil niets meer doen, zegt dat het afgeleverd is, ik heb niets!

  20. elly Beantwoorden

    hoi ik heb vorige week gechat met iemand van ali expres over een bestelling die mijn dochter had gedaan zonder toesteming maar ik kan de site waar oik met ali express chatte niet meer terug vinden kun jij mij helpen

  21. Marian van Oirsouw Beantwoorden

    Ik heb een bestelling gedaan en betaald. Heb verder niets gekregen via mail. Wel heb ik op mijn afschrift een betallingskenmerk. In mijn aliexpress kan ik mijn bestelling niet terug vinden. Ik ben nu bijna 30 dagen verder en heb nog niets ontvangen. Hoe krijg ik mijn bestelling of hoe krijg ik mijn geld terug. als ik de code intoets kent hij de bestelling niet.

  22. Cynthia Beantwoorden

    Bestelling gedaan en betaald via de AliExpress app. Tweede bestelling tot nu toe, vorige is keurig aan gekomen. Maar op een of andere manier werkte te app niet meer goed en werd ik uitgelogd. Er staan nu ineens geen bestellingen of wat dan ook meer in, kan dus ook mijn bestelde en betaalde bestelling niet meer volgen. Ook heb ik nooit een notificatie per mail gehad.

  23. Cor van Londen Beantwoorden

    Op 06-02-2018 heeft PostNL een pakket in mijn brievenbus gestopt zeggen zij. Geklaagd bij PostNL werd verteld dat er een notitie werd gemaakt, maar er kwam verder geen terugkoppeling. De afzender moest maar contact opnemen. Afzender verwittigd maar die verwees mij naar Aliexpress. Aliexpress verwittigd en verteld dat zij een onderzoek moesten laten uitvoeren, dat is niet gebeurd, maar Aliexpress heeft wel mijn geld teruggestort met de mededeling dat dit eenmalig was. Nu komt het woensdag 05-03-2018 weer het zelfde pakket in de brievenbus zeggen zij, maar niet dus. Gebeld met PostNL daar werd gezegd dat de afleverscan in het depot wordt gemaakt omdat de postbezorger geen scanapperaat bij zich heeft. Moest maar wachten en anders weer terugbellen, ik weet al wat het antwoord gaat worden net zo als een maand geleden pakket was niet verzekerd. Ik wil aliexpress bereiken maar kom niet verder als de chat, om alles in het Engels te chatten dat is voor mij niet mogelijk. Wat kan ik doen om normaal een e-mail te versturen daar kan ik het Nederlands in het Engels laten vertalen?

    Gaar ne uw hulp in deze.
    Met vriendelijke groet,
    Cor v l

  24. Anoniem Beantwoorden

    Ik heb iets besteld en verkoper zegt dat hij het verzonden heeft echter bij status op niet verzonden staan. Na die ene keer reageerd hij totaal nergens op ik was hier al bsng voor als ik iets duurder artikel bestel. Ik heb hem de voordeel van de twijfel gegeven en proces verlengd met paar dagen. Elke dag kijk ik en vraag ik om reactie niks totale radio stilte. Krijg ik mijn geld terug als hij niet verzend of ben ik het kwijt en zoja hoelang duurt het terug te krijgen.
    Vind het gewoon onbeschoft om geen reactie te geven. Reageer gewoon en lieg niet tegen mij.
    Heb ik zelfs gezegt.
    En wat als ik mijn geld niet terug krijg hoe maal ik contact met alie wa t die klanten service hrb ik niet veel aan met voorgeprogammeerde antwoorden.
    Graag advies

  25. Malou Snoeij Beantwoorden

    7 Maart heb ik per ongeluk 2 telefoons besteld. Voor 1 heb ik een cancel aangevraagd en gekregen. Een week later heb ik mijn geld teruggekregen. Via ING wilde ik dat geld van een gezamenlijke rekening overboeken naar mijn eigen rekening. In plaats daarvan klikte ik op overboeken naar hetzelfde rekeningnummer als waar het vandaan kwam. Namelijk de leverancier die het geld net had terug gestuurd.

    Ik heb contact opgenomen met hem. Hij zegt dat dit niet mogelijk is. Ik probeer het uit te leggen, maar hij blijft volhouden dat het niet kan.
    Hij kan alleen overgemaakt geld zien via Aliexpress account. Zou je mij misschien kunnen helpen? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij geeft aan contact te zoeken met de Klantenservice.

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Ai, dat geld ben je zeer waarschijnlijk inderdaad kwijt, maar er zijn nog wat dingen die je kunt doen.

      Om te beginnen, kijk even naar welk rekeningnummer het is overgemaakt. Daar staat waarschijnlijk een andere naam bij dan AliExpress. Neem contact op met dat bedrijf, dan heb je nog een kleine kans dat je het geld terug kunt krijgen.

      De klantenservice van AliExpress bereik je via http://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76.

  26. Nouelle Bos Beantwoorden

    Hai
    Ik wen me in een laatste poging na al maanden weken dagen uren problemen met aliexpress te hebben jaren ben ik zonder enige probleem klant geweest. Maar het laatste jaar gebeuren er dingen die echt niet door de beugel kunnen . Mijn account is ooit een keer geblokt zogenaamd ik had het buyer protection nog wat geschonden met violance nou tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet met wie wanneer en waar maar ik moest maar een nieuw account openen . Maar ja dat kan niet op hetzelfde email adres je moet een nieuwe email adres aanmaken. Daarna heb ik tot 3x toe dit gehad alleen veranderen de redenen van violance tot security problemen. Maar je kan totaal buiten de klanten service om geen contact leggen je krijgt nadat je 2 vragen hebt moeten beantwoorden na 2 weken 1 email dat ondanks dat de klanten service bij iedere nieuwe account die ik moest aanmaken en zeiden het komt goed te lezen dat mijn oude account niet heropend meer zou worden elke keer noemde ze de buyer protection nou die heb ik ook gelezen maar ook daar staat niks bij wat ik moet veranderen hou me aan alles wat men verwacht van een koper. Nu is mijn vierde account gemaakt met e-mailadres van mijn jongste zoon zelfs al na 4 weken geblokt en nu heb ik niks nog kunnen doen dan 2 producten te bestellen. Kreeg een bevestiging mail van verkoper dat product verzonden was dus ik reageerde terug met vriendelijk bedankt en 5 min later was mijn account op slot . Na velen uren zoeken kreeg ik iemand te pakken van de klantenservice maar wederom was ik een goede klant had niks fout gedaan en zouden een request indienen om mijn account te heropenen ik moest me vooral wederom geen zorgen maken maar ik weet nu na 1 jaar ellende dat ik over 2 weken weer een e-mail ontvang met je account blijft gesloten. Wel blijf ik e-mails ontvangen van aliexpress op alle email adressen van verkopers die mij vragen stellen of de tijd van levering verzetten of zeggen vraag aan om de levering datum te verlengen maar ja dat gaat zeer moeilijk als je niet kan en mag terug reageren. Mijn account voor deze laatste staat vol met producten die ik betaald heb maar niet geleverd zijn en omdat de verkoper wel de tijd verlengd heeft maar ik geen toegang meer krijg tot welj account dan ook vervallen de tijden en krijg je een e-mail dat de verkoper het geld maf houden en het product . Ik vind dit echt fraude plegen want ze misbruiken hun macht berichten je van alles wat ik koper gedaan zou hebben wat op het leven van mijn kids never gebeurd is en doen eenzijdig e-mails verzenden waar ik niks mee kan dus inmiddels zullen er verkopers zijn die denk ik wel zullen denken dat ik geen respect heb om terug te reageren. En nu is het compleet want nu kan ik ook niet meer in oude account en huidige account om te kijken welke producten er wel en welke niet zijn ontvangen. Ook positieve feedback als ik wel iets heb ontvangen kan niet . Enige wat ik nu bezit zijn e-mails met orde nummers erop en dat zijn e-mails of om te zeggen dat mijn levertijd is verlengd of om te zeggen dat mijn tijd erop zit en ik mijn geld kwijt ben . Dit is toch pure oplichting?? Wat kan ik eraan doen nu nog echt ben radeloos het is ook voor mijn bedrijf dus sta stil?

    Met vriendelijke groet

    Nouelle Bos Yourbeautysolutions

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Nouelle,

      Dankjewel voor dit uitgebreide bericht. Zou je mij even via de chat willen benaderen? Dan kan ik jou hopelijk direct helpen en wellicht een blog schrijven zodat we ook andere bezoekers kunnen helpen.

  27. Anoniem Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb een aantal dingen besteld op aliexpress. Het gaat om 4 artikelen, nu eentje is aangekomen bij de Bpost maar moet terug verzonden worden omdat het adres niet juist is. Ik ben mijn huisnummer vergeten te melden. Ik heb ze allemaal een berichtje gestuurd. Nu de rest is ook al vertrokken daar kan haast niks meer aan veranderen. Een van de verkopers heeft me terug gestuurd en zei dat ik contact moest opnemen met de klantenservice maar ik vind nergens mijn probleem in terug wat moet ik doen?

  28. Lennard Beantwoorden

    Ik heb een bestelling gedaan en heb daar een eenmalige coupon voor gebruikt met 3,80 korting bij een bestelling van 4,12 of meer. Nu is de bestelling automatisch geannuleerd door ali omdat de zender het product niet binnen de tijd heeft verzonden. Mijn geld heb ik gelukkig terug maar die coupon niet. Is er een manier om die terug tekrijgen?

  29. I. VAN DER LAAN Beantwoorden

    Bij deze website hoeft u ook niet op service en oplossingen te rekenen als u problemen heeft met een bestelling bij AlieXpress. Als het ze hier niet zint wordt je gewoon geblokt om überhaupt nog te chatted. Dit bericht zal ook wel verwijderd worden.

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Wat jammer dat je er zo over denkt. Zou je mij willen vertellen wat er aan de hand is? Ik stuur mensen altijd naar de oplossing. Er zijn bepaalde dingen die niet zijn op te lossen.

      Dingen die niet zijn op te lossen:

      – Meldingen die 75 dagen na de besteldatum binnenkomen.

      Verder komt het voor dat mensen het adres niet volledig invoeren. Het adres is aan te passen via http://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan het adres worden aangepast als deze niet klopt. Meest voorkomende fout is het weglaten van een huisnummer. Ook staat de woonplaats niet altijd goed.

      Via http://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI kan je overigens “Overig” kiezen bij de provincie, waarna iedere woonplaats ingevuld kan worden. Zo weet je zeker dat de juiste woonplaats bekend is bij de afzender.

  30. Maarten Beantwoorden

    mijn account is geblokkeerd en ik kan hem niet meer openen omdat er codes naar mijn mobiel gestuurd worden maar deze komen niet aan. en nu kan ik mijn bestellingen niet volgen.
    Iemand enig idee wat nu te doen?

  31. Sandra Beantwoorden

    Hallo, Mijn account is geblokkeerd en weet niet waarom. Kan hem ook niet opnieuw activeren omdat ze mijn mobiele nr willen om verificatie code naar toe te sturen, maar ik heb geen mobiele telefoon. Er is een (mijn eerste) bestelling onderweg en kan nu niets volgen, of iets anders bestellen. Kan met geen mogelijkheid klantenservice bereiken, erg frustrerend dit! Wat nu??

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Sandra!

      Dankjewel voor jouw reactie! Mijn advies in deze situatie, vraag een (gratis) prepaid kaart aan bij Lebara, Vodafone of een andere provider.

      Bij winkels als Mediamarkt heb je telefoons vanaf zo’n 10 euro om de SMS berichten te ontvangen.

      Lukt het niet, neem gerust even contact met mij op.

  32. Abdurrahman Beantwoorden

    Hallo, ik heb gisteren een bestelling gedaan en er voor betaald, maar ik heb geen email gekregen dat is geslaagd, het geld is wel weg van het bank En de status van de bestelling is closed. wat moet ik gaan doen?

  33. Bella Beantwoorden

    Hoi ik had mijn bestelling betaald en na paar dagen staat er in ene, order closed. En dat restitutie in van is. Hoezo gebeurd dit als je al betaald hebt? Ik mailde ze en ze zeiden dat mijn geld niet geaccepteerd is. Snap er niets van. Bestel elke week wel.

  34. Vitali Beantwoorden

    Heb een bestelling geplaatst op ali express
    Heilig betaald en alles precies gedaan zoals het hoort. Wel geen bestelling ontvangen. Onmogelijk om contact te leggen met ali express…. geen contactcenter, geen chat mogelijkheid…. NIETS !
    ( wel robot chat maar daar hebt u niets aan !)
    Er zou een bemiddelaar bestaan in Nederland die U wel zogezegd zou helpen maar geloof het maar niet. Gaat hem wel duidelijk alleen maar om een like van u te krijgen…. daarna gebeurd er niets meer.

    Mijn advies : Vergeet Uw bestelling bij ali express ook al heeft het geld gekost en pure bedrog is….. beter een euro meer betalen ergens anders dan bezeikt worden door die chinezen en die nederlander genaamd Alex die u zogenaamd zou helpen

  35. Narda Beantwoorden

    Telefoonhoesjes besteld en betaald is van m’n rekening afgegaan maar nu order gecanceld omdat ik niet betaald zou hebben dat klopt dus niet hoe kan ik dit oplossen

  36. Joseph de Nicola Beantwoorden

    Hello Alex,

    I have tried every other way to contact the Customer Service of AliExpress, but no other method has worked. I did everything already that the site gives instructions for. I used the chat. Thye chat told me it could not help me, that I had to contact Customer Service. That is as loop,in the chat-bot, of course, because that IS customer service.

    Then I searched Google for AliExpress telephone number. I called several of the numbers I could find. One said they were in the supply-chain. Another said they had to do with shipping. I could not find your customer service number.

    The problem has to do with my email address. I had applied once for an account but then didn’t order and I forgot about the account. I opened another account since, on an email address that I no longer use because of too much spam, and I want to use the email address from the first account. I cancelled the first ac count, because it had never been used, and the newer account I have made 40 or 50 purchases on, and I want to keep my purchase history intact, so I will always easily reorder from the same sellers as I have ordered from before. The chat person me that they couldn’t help. that I had to contact Customer Service to get my old email address released before I could use it again. I don’t want to write it here publicly. The email address I want to release is attached to this message, and the active, new one is the same name, without the dot @yahoo.com

    As you will see if you check, I had already cancelled/deleted the old account, as I thought that would free up the email address, but your chat-bot told me::

    “:If your old account was cancelled, the email address also cannot be used to register. You may contact our service team to reopen your old account or release the email address.”

    So that is what I am trying to do: contact your service team to release the old email address, so I can use it again on the account that I have been using.

    Can you help me? You may contact me at the email address I have given

  37. Michel Beantwoorden

    Beste Alex,

    Ik probeer al een tijdje mijn gespaarde aliexpress munten in te wisselen voor producten die €0,01 kosten. Steeds op het moment dat de timer afloopt en de nieuwe ronde van producten begint zijn alle €0,01 producten al weg. Is dit een scam? Krijg het idee dat die “gratis” producten er helemaal niet zijn.

  38. Fanny Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb in september een bestelling n° 506571097804115 geplaatst (België) met leveringsadres in België.
    Ineens was het order afgesloten en was het afgeleverd in Rusland. De verkoper zegt dat hij het adres in Rusland ontvangen heeft van mij. Nu weet ik echt niet vanwaar dit komt. Nu probeer ik al 3 maand via de klantendienst maar helaas steeds zonder gevolg.
    Ik vind dit een spijtige zaak want als ik geen reactie krijg zal ik niet langer via Aliexpress bestellen. Dit is geen manier van zaken doen !

  39. Dean Beantwoorden

    Beste,
    Ik heb een vraagje, ik ga niet het hele verhaal uittypen omdat het meeste al is opgelost.
    Ik moet een pakketje dat ik heb ontvangen terugsturen om mijn geld terug te krijgen (ik heb hier nog 7 dagen ongeveer voor).

    Nu is mijn vraag hoe ik dit precies moet doen?
    Tot zoverre heb ik alleen mijn pakketje ingepakt en moet ik alleen nog regelen dat hij terug word gestuurd met een nummer dat ze kunnen traceren.
    Er word dus aangegeven dat ik een logistics/tracking number moet invullen.
    Maar is dit een nummer dat ik zelf moet bedenken? Of kan/moet ik het order nummer gebruiken waaronder ik mijn bestelling heb ontvangen? Verder de return address gegevens moeten die als een uitgeprinte sticker op de doos komen of hoe werkt dit precies?
    Ik wou dit zoiezo allemaal via DHL versturen maar ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt dus ik wou hier graag wat assistentie bij, dat ik hopelijk via deze weg kan krijgen. Aangezien contact leggen met AliExpress best lastig blijkt te zijn en niet echt helemaal duidelijk voor me is.

    Ik wil het gewoon achter de rug hebben omdat we al een agreement hebben en ik nu gewoon mijn geld terug wil.
    Dus hopelijk kunt u mij hier snel mee uithelpen.

    Alvast bedankt voor het lezen en de moeite,

    Met vriendelijke groet,

    PS: ik zal dit bericht ook nog naar uw bovenstaande mail sturen als u het niet erg vind aangezien ik niet weet welk pad van contact het snelste is.

  40. marieke Beantwoorden

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
    Als ik een nieuw wachtwoord opvraag via mailadres geeft het aan dat het mail adres niet bekent is.
    Als ik met datzelfde adres een nieuw account wil aanmaken wordt aangegeven dat het al bestaat.

    Hoe los ik dit op

    • Alexander van Dijl Bericht auteurBeantwoorden

      Hey Marieke! Dankjewel voor jouw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Wanneer jij contact met mij opneemt via WhatsApp (06 45 430 985) kan ik jou via die weg verder helpen met een wachtwoord reset. Jij kunt dan binnen een uur weer aan de slag!

  41. Mei Beantwoorden

    Goedemorgen,
    Ik had even bestselling geplaatst en deze is niet op tijd verzonden, AliExpress heeft de order geannuleerd en heb m’n geld terug. Ik heb gelijk dat zelfde product ergens anders besteld en ook betaald. Nu stuurt de vorige verkoper mij nog een bericht dat hij door ziekte niet op bevestiging verzending had geklikt, en dat hij t degelijk wel heeft verzonden (met track & trace). En smeekt mij om nog eens te betalen anders komt hij in grote problemen. Wat moet ik hiermee?

Geef een reactie