Contact met AliExpress opnemen, hoe doe je dat?

Contact met AliExpress

Afhankelijk van jouw vraag kan het handig zijn om direct contact met AliExpress op te nemen. In deze blog leg ik uit wanneer wij jou kunnen helpen.

Direct contact met AliExpress? Klik hier!

Nu is het zo dat deze webwinkel werkt met duizenden kleine Chinese webwinkels en heel veel verkopers. Stuk voor stuk doen die zaken op de eigen manier. Wanneer jij een product niet binnen 60 dagen binnen hebt open je een dispute. Heb je een probleem met een verkoper? Meld het aan de klantenservice. Liever direct een verkoper bereiken? Dat kan ook! Ga naar deze link en klik op contact bij het product wat jij gekocht hebt of wilt kopen.

Snel contact met AliExpress? Klik hier!

Er zijn letterlijk duizenden verschillende verkopers. De een is beter dan de ander. Wanneer jij er zelf niet uitkomt mag jij natuurlijk ook met ons bellen, mailen of chatten. Het einddoel is jou zo goed mogelijk te helpen, zodat jij via deze site naar AliExpress blijft gaan.

Wanner is contact met AliExpress zinloos?

Wanneer jij langer dan 75 dagen geleden een product hebt gekocht en het product nog niet hebt ontvangen zal je dat met de verkoper moeten bespreken. Deze kan het bestelde product mogelijk nogmaals toesturen. Wanneer jij een verkeerd adres hebt opgegeven zal deze mogelijk verzendkosten in rekening brengen.

Vragen? Laat het weten!

Voor alles wat jij verder nog wilt weten of horen, laat gerust een reactie achter onder deze blog. Mijn doel is jou op weg te helpen. Dat gaat niet altijd. Er zijn ook een aantal diensten die ik niet gratis kan aanbieden. Zo neem ik bijvoorbeeld geen contact met AliExpress op namens jou. Wanneer jij wel wil dat ik dat doe breng ik daar 15 euro kosten voor in rekening.

Meer weten? Laat het horen!

Mocht jij nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat dan een reactie achter onder deze blog.

Geef een reactie