Meer geld kwijt dan het product gekost heeft

Hallo,

Ik heb een bestelling gedaan op Aliexpress en ik had daar een laserbuis (glas) gekocht.
In de verkoop advertentie stond in dat hij verzonden zou worden in een doos en daar omheen een houten kist (Klik hier bij punt 2
Dus besteld met de gedacht dit is save, na een week of 2 – 3 kreeg ik de laserbuis binnen in een kartonnendoos geen sticker erop met breekbaar of zo.

Doos open gemaakt en de laserbuis was gebroken binnen in.
Ik heb contact opgezocht met de verkoper en gezegd dat de laserbuis kapot was en tevens ook een foto toegestuurd.

Gevraagd of hij een nieuwe laserbuis wilde opsturen maar dat deed hij niet ik moest maar een Dispute openen.

Zo gezegd zo gedaan de problemen kwamen al toen ik het formulier wel 50x heb ingevuld en telkens een fout melding kreeg met de melding de server is bezig probeer het later opnieuw.

Toen heb ik het op een andere manier gedaan en dat werkte wel.
Ik heb ingevuld dat ik mijn geld terug wilde €158,86
Toen was het 3 dagen wachten op de reactie van de verkoper maar de verkoper was er niet mee eens.

Aliexpress heeft toen een voorstel gedaan en het voorstel was:
1.) Laserbuis houden en €31,78 terug betalen.
2.) Laserbuis terug zenden en €158,86 terug

Ik dacht ok dat wordt terug sturen dus even gekeken wat dat mij ging kosten.
Het kosten mij €92,06 om de laserbuis terug te sturen.

Een rekensommetje :
Laserbuis €158,86
Import + tax kosten : €68,00
terug sturen laserbuis : €92,06

Totaal €318,92 teruggaven laserbuis €158,86 totale kosten €160,06 en geen laserbuis gewoon geld kwijt.

Toch maar even contact gezocht met de verkoper of ik niet het geld terug kan krijgen en de laserbuis hier in de kliko kan gooien.
Antwoord gekregen van de verkoper en die zou kontact op zoeken met Aliexpress.

Toen kreeg ik een mailtje van Aliexpress dat hun €31,78 terug betalen terwijl ik heb aangegeven dat ik €158,86 terug wil en de laserbuis zou opsturen.

Dus nu €195,08 kwijt en geen laserbuis.

Kunnen jullie mij misschien helpen, ik heb foto’s en schermprintjes van de chat met de verkoper.

Ik Hoor graag van jullie

Gr. Patrick

Gebroken glas voor ipad 9,72018

Ik heb gisteren een bestelling gekregen voor een glas voor mijn ipad 9.7 2018 en het zat gebroken in de verpakking .en we hebben nog niet alles gekregen hoe komt dat

Niet geleverd

Helaas heb ik in november foametegels besteld en ben ik vanaf december aan het lijntje gehouden door de verkoper met vragen om geduld tot beschuldiging van het postbedrijf in Nederland tot dat de tijd om was om een geschil aan te gaan en vervolgens krijg je dan van Ali express een berichtje Jammer u bent gewoon te laat voor een geschil dus geld weg en geen spullen! Het komt vanaf half 2018 veel voor las ik dat dit soort acties gebeuren! Jammer 

Annuleren opdrachten

Ik heb nu 3 maal een order geannuleerd maar de verkopers sturen toch het product op! Ben hier een beetje klaar mee. Als je de verkopers een berichtje stuurt dan weten ze van niets? Ligt dit soms aan AliExpress, geven zij deze berichten niet door aan de verkopers? Heb inmiddels geïnformeerd bij mijn creditcard bedrijf of de bedragen niet betaald gaan worden.

Verkeerd product

Heb product gekregen wat niet deed aan de verwachtingen zoals beloofd …verkoper bood daar ook zijn excuus voor aan maar komt met antwoorden over coupon en gift . Het was mijn niet allemaal duidelijk laatste bericht is ..now the dispute is over .. 

id bestelling 99303657851944

Geld weg ?

heb via aliexpress een biometric vingerafdruk lezer ..ordernummer 507872753457570 bij de Security Tech Store ..gekocht voor een windows 10 pc ..besteld op 22 januari en keurig ontvangen op 2 februari ..bij het willen installeren op de pc , moest je een cd met software installeren ..dat ging dus niet daar de cd beschadigt is ..ook werd de reader niet herkend door de pc ..kreeg melding via de usb ..heb dus direct contact opgenomen met de verkoper ..over de problemen ..of ze misschien een nieuw cd konden zenden ..dat kon niet ..hadden ze ook niet …toen was het chinees nieuwjaar ..dat duurde 2 weken …na die 2 weken … vroeg om een download link ..na een hoop gezeur ..eindelijk de link ontvangen ..leuk ..maar bijna niet te openen ..en eindelijk geopend ..alles in chinees ..dat ging het niet worden ..weer contact gezocht …kreeg ik te horen ” fix on local ” ..wat moet ik daar nu mee ? op de vraag hoe dan ..als antwoord ..no idea ..schiet lekker op zo ..dus dan maar fotos gezonden met de meldingen op de pc ..en ik wil mijn geld terug ..dat kon niet ? op de vraag waarom niet ..geen duidelijk antwoord ..ik heb 37.62 euro betaald en ik vroeg om 35 euro terug ..tegen bod was heel misschien 5 dollar terug ..die zijn echt niet wijs ..nu heb ik een zogenaamd dispute geopend via aliexpress ..maar dat schijnt na 15 dagen van ontvangst niet meer te kunnen ? ik dacht 60 dagen ? heb nu vandaag gechat via aliexpress ..en afwachten nu maar ..

snap het niet waarom zo moeilijk .ze geven 1 jaar garantie op de reader ..hij is kapot ..maar krijg niet mijn geld terug ..lekker bedrijf .

Nagelprintermagine

vreselijk en kost veel geld. En als je hem terug gestuurd heb, omdat hij niet werkt na behoren krijg je het geld niet terug, zo kan je allemaal wel iets verkopen wat niet na behoren werkt, 

ik zou graag mijn geld terug willen hebben

voel me belazerd en vernederd

ik heb betaald voor dit product en geen opdracht gegeven om terug sturen, ik krijg van post NL altijd een bericht dat er een pakket onderweg is voor mij ook die heb ik niet gehad over dit product ik weet dat nu en dat dinsdag 19- 03- 2019 een pakket komt om 09:15 uur en 11:45 uur met nummer nummer LX624903001NL een leuk bericht heb ik ook niet van dit product gekregen 
ik wil gewoon mijn product in huis heb ik bestel het omdat ik dit nodig heb omdat ik het gewoon leuk vind het is voor mijn computer om te repareren en niet omdat ik mijn rolstoel meer wil geven 
dit maakt me heel boos hoe kan ik wat bewijzen van wat ik niet heb dat is best moeilijk met foto sturen met niks 
had heb ik niet 
dus stuur mij gewoon mijn product dan ben ik weer een gelukkige klant en anders ga ik naar een ander 
zo ben ik ook niet tevreden met terug gaf van geld ik betaal € 6,24 voor een ander product uit datzelfde product heb ik rechtop om te krijgen ook daar gaat het om een ​​berekening van computers en computer 
ik ben hier beste boos om en there komt bij ik was toen nieuwe klant en was het je wat ik heb besteld en nooit ontvangen, hoe zou je dat ook doen als je bent en je bent hier   

het betreffende bestelnummer: 98379015446996 ,, // ,, 98378658166996
ik wil gewoon mijn producten geleverd hebben 

met vriendelijke groet

maurice smits
wijnkoperstraat 1202
4204HS
Gorinchem ZH
nederland  

 

Bestel ID: 98379015446996 Bekijk detail

Besteltijd & datum: 12:39 febr. 01 2019

Winkelnaam: RE Store

Contact opnemen met de verkoper

Bestelbedrag:

€ 6,24

 

 

Kllisre DDR2 2 GB RAM 800 Mhz PC2-6400U 240PIN DIMM Desktop geheugen

[Schermafbeelding van transactie]

€ 4,40 X1

Producteigenschappen: 2G 800 MHz voor Intel

Bestel ID: 98378658166996 Bekijk detail

Besteltijd & datum: 12:35 febr. 01 2019

Winkelnaam: RE Store

Contact opnemen met de verkoper

Bestelbedrag:

€ 9,68

 

 

 

 

ordernr 965646 9202 9564

hallo, i have ordernr 9656492029464 from 23 nov.2018

paid and there is notting comming in on 16-03-2019.

i Have jou all informed bath jou do me not answher where the order is?? and i have answher that jou the order price will send back to me?? today=16/03/2019

Can i have my money back,>>>2,95 euro<< please?

I wicht on jour answher?Thank jou.

Jo Vogels

Niet opgestuurd

Goededag 

Ik heb een klacht over 1 van jullie verkopers. 

Ik had wat besteld een zet met make up borstels wat helaas nooit is aan gekomen. Ik heb de verkoper bericht en kreeg daar in te horen dat het pakketje vast stond en hebben ze het maar gecenceld zonder dat eerst tegen mij te zeggen als ik hun niet een bericht gestuurd had dan had ik dat nooit geweten. Ik wil graag mijn geld terug maat dat kan alleen via PayPal wat ik niet heb. Ik zou graag mijn geld naar mijn rekeningen terug gestoord willen hebben. Ik vind dit helaas geen goede oplossing via PayPal. 

Met vriendelijk groet 

Bo

Bestelling 29 december 2018

 

Beste lezer,

Onderstaande 2 bestellingen heb ik op 29 december gedaan. Deze heb ik echter nog niet ontvangen. Kunnen jullie aangeven wanneer dit gaat gebeuren.
m.vr.gr.

https://ae01.alicdn.com/kf/ULB8Az_BEdoSdeJk43Owq6ya4XXa8.jpg_50x50.jpg

 

1PC Classic Toy Eye/Nose/Mouth Stickers Self-adhesive Paper Eye Stickers Roll Children Handmade DIY Toy Craft Materials

Properties: Color white black eye

(Can Cao)

 

 

97610797068209 

 

 

https://ae01.alicdn.com/kf/ULB89ozhkrnJXKJkSahGq6xhzFXaS.jpg_50x50.jpg

Japanese Fresh Flowers Stickers DIY Decorative Stationery Stickers Bullet Journals Scrapbooking DIY Diary Album Stick

Properties: Color C

(David Gao)

 

 

 

97610797088209

 

verzendkosten

Goedemorgen,

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald.

Het was gratis verzendkosten en krijg ik onderstaande mail. Wat kunnen wij hiermee doen???????


sunshine yang: Dear Gerard van Rijn,
Nice talking with you
Thanks for your purchase order.
This plotter model is YH1100,if free ship to your place total price is 599usd via China Post Air Parcel by sal,it’s about 15-20 days can arrive.
you paid US $ 474already,so i hope you extra money125usd asap,after you pay it,we will send to you at once
​​​​​​​Looking forwards your kind reply
sunshine

 

Telefoon hoesje nog steeds niet ontvangen

Ik heb via hier een telefoon hoesje besteld

Het zou 9-3-2019 geleverd worden

Bij traceren staat levering voltooid

Maar heb nog steeds niks ontvangen 

Mijn order code is LP00123760044560

Mvg m van horck 

autoradio stuk

DVD gedeelte werkt niet goed moet hem zelf maar repareren onderdeel wil men opsturen wil gewoon een andere radio

Order arrived end january but still in transit !

Geachte hoop van harte dat U mij kan helpen

Mijn bestelling LB582425419BE is in België aangekomen bij Sinotrans (Chinees logistiek leverancier) Liege /Luik sinds eind januari!!. Ik zie ook op publieke forums sites heel veel problemen door Sinotrans en zeer boze klanten wegens bestellingen die niet toekomen bij de klanten, kan er iemand contact met mij nemen om dit meer in detail te bespreken?

Geen adapter bij bestelling

Een bestelling bij bijna voor noppes gedaan maar niet compleet  ik mis de adapter en staat wel op de doos,ook hebben ze mijn bestelling bij huisnummer 398 afgeleverd terwijl  ik op 367 woon dat is een woningblok verder en geen bericht hiervan gedaan door de bezorger dus na dagen kwamen die mensen vragen of ik meneer Hoogweg was en vertelde mij dat hun mijn bestelling ontvangen hadden na het uitgepakt te hebben kwam ik tot de ontdekking dat er geen adapter bij zat die er wel bij zou moeten zijn ook heb ik 3x gebeld waar mijn bestelling bleef weet iemand het tel nr van bijna voor noppes wat een klote bedrijf!!!!!

Geen levering

Ik heb op 11 en 14 januari een bestelling bij Ali Exp. gedaan.

Mijn adres is bij de bestelling op gegeven ,Ali Exp. heb mijn bestelling verkeert of onvolledig in gevoerd.

Ik heb verschillende keren mijn naam en adres doorgegeven ,toch zit ik nog op de bestellingen te wachten.

Mijn ordenummers zijn: 97940919355164 en 97947861315164. Ik hoop dat het opgelost kan worden met vriendelijke groet G.H.Schorel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ikheb daarbij mijn adres