niet compleet

Ik heb mijn zending ontvangen schilderen op nr maar er zit geen verf bij. ord nr 1047689625687

Bestelling niet geleverd en geen teruggave van kosten.

11 februari 2019 heb ik gordijnen besteld onder ordernummer 98 75 78 26 35 59 18. DPD heeft het pakket teruggestuurd naar China zonder mij op de hoogte te stellen dat zij het pakket hadden aangeboden. Ik heb gebeld met de klachtenlijn van ALiExpress en zij lagen de schuld bij DPD. Ik heb meerdere keren gebeld met DPD, en zij leggen de schuld bij AliExpress. Kortom, zo kwam ik niet verder. Uiteindelijk een jurist ingeschakeld, en hij vertelde mij dat de schuld bij ALiEpress ligt, omdat zij met mij een koopovereenkomst zijn aangegaan. Ik heb Ali Express een bedrag van €121, 95 betaald en Ali Express zou mij gordijnen leveren. Hierbij stel ik Ali Express in gebreke, en verwacht dat mijn geld voor 30 september 2019 is teruggestort.  

niet geleverde bestelling

Mijn ordernr. 104661715086237

Trackingnr. LX731581928NL  staat sinds 06-08-2019 met verzonden per lokaal transport, maar nog steeds niet gearriveerd.   Groeten, Ton

Defecte auto radio toe gezonden

Hallo ik heb een bestelling gedaan bij AliExpress het gaat om een 1 Din 10 inch auto radio. Toen ik de radio binnen heb geregen heb ik de radio in gebouwd en de boel aan gesloten gelijk in het begin deed de touche scherm niet goed. Ik heb gelijk AliExppress  gemaild maar kreeg een bericht dat ik een video naar videoservice@banggood.com moet sturen, zij hebben mij een bericht terug gestuurd en zijden dat ik de scherm moest kalibreren dat heb ik getracht te doen maar is niet gelukt. Weer een mail gestuurd dat het niet wilde lukken . Heb toen de radio voor de zekerheid goed na gekeken en kwam met toe val achter dat de print plaat is gebroken . Heb Alie Expresse gemaild en Bangood.com maar krijg geen bericht te rug ze reageren  niet op mijn bericht. Wat kan ik doen om ze afdwingen om een andere radio op te sturen het is allemaal binnen de tijd gemeld maar het lijkt dat zij expresse niet antwoorden om de melding binnen 15 dagen te ontlopen. wat moet ik doen?

kapot produkt ordernr. 104594695953536

Vandaag kapot produkt ontvangen, via chat met Eva geprobeerd om refund te krijgen maar computer stelt steeds dezelfde vraag. Buitenkant keyboard gebarsten en linker speaker werkt niet. Ik wil mijn geld terug, betaald via IDEAL EUR 15,01

you haven ‘L———–

Bij bestellingen, na de betaling krijgen we op het scherm:

(X in het rood) You haven’L signet in or your prevous session has expired, Please sign in again. Toch is de bestelling aanvaard. En zo heb ik bestellingen in dubbel en meer gedaan. Dit kan toch niet. Dit is zuiver misleiden van de gebruiker. Wat gaat u doen om dit te verhelpen.

Frans Vandenhove

 

Hoesjes

Beste 

Ik heb ongeveer 9 hoesjes besteld en opmijn account staat er op dat ik ze heb onvangen maar tis niet zo??? kunnen jullie het na kijken aub?!

Met vriendelijk groeten

Dalia

Niet geleverde bestelling

Wij hebben op 28 mei 8 Ajax tenues besteld en Bluetooth oordopjes.  De kosten zijn ook afgeschreven. Wij hebben 1 tenue gekregen en de andere zeven niet. Wij hebben wel een afschrift van de credit card, maar geen ordernummer. Dit alles is op de naam van mijn man besteld. Heel vervelend, want het gaat toch om zo’n €140,- 

Met vriendelijke groet, 

Lonneke Rijpkema

geen adres vermeld op pakket

moet een pakket krijgen maar wordt vastgehouden door postnl omdat de verkoper er geen adres op heeft gezet alleen mijn naam nu weet ik niet hoe ik toch mijn pakket kan krijgen heb dit nog nooit meegemaakt.

Slechte klantenservice

Nadat ik meerdere malen met zowel post nl als mijn verzender contact had opgenomen was ik blij dat de ‘Nederlandse klantenservice van aliexpress’ bestond. Maar ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Het leek alsof er over al mn berichten heen werd gelezen en dan kreeg ik een kort antwoord wat niet nuttig was en uiteindelijk kreeg ik het bericht “daar kan ik je niet mee helpen”. De enige reden dat een klantenservice bestaat is om je te helpen maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. Dit is oprecht de grootste grap die ik ooit heb meegemaakt, neem maar geen contact op want het is gewoon een tijd verspilling.

Not arrived shoes

I have order shoes, but i never recieve them. I dont think they will come, so i really want my money back.

Can you please help me.

The order number is

900102871714899

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, het moet voor 28 jullie bezorged moet worden, het gaat om bestellingnummer:900149411472183

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, het moet voor 28 jullie bezorged moet worden, het gaat om bestellingnummer:90014941147218 datum van bestelling:2019-05-29 14:06

smartwatch iwo 8 niet binnen gekomen

iets meer dan 3 maanden geleden hebben we een smartwatch iwo 8 besteld. maar die smartwatch is nog steeds niet binnen gekomen.

mis 1 kleur steentjes bij diamant painting

ik heb vorige week mijn bestelling binnengekregen en nu ik er aan wil beginnen en eerst alles even check zie ik dat ik nr. 939 (is de Y) niet heb ontvangen. Er zouden 4 zakjes geleverd moeten worden

Retour slippers

Slippers waren te klein, had grotere maat besteld.Op 23 april 2019.Binnen 11 mei, 13 mei retour gestuurd naar Postbus 7096

3109 AB Schiedam, was de afzender op de verpakking.Heb een bewiis van Post NL, en 6,95 betaald.De slippers waren 11,78 kenmerk 014000002483 Omschrijving 440RR4H betaald aan BE 4473504571 2145 Graag zou ik mijn geld terug krijgen en wel 11,78 plus 6,95 is 18,73. Want door jullie fout moet ik nu 6,95 extra betalen.

Graag een oplossing.

Mevr W J Lange vd Jagt

Klok voederbak is niet goed

Mijne heren.

Ik heb een AUTOMATIC PET FEEDER  gekocht De klok is defect  want het uurwerk doet het niet goed de ene keer gaat hij open en de andere keer blijft hij gesloten.Heb al 6 keer een klacht naar ali gestuurd maar helemaal geen reactie.Gaarne een nieuwe gestuurd of omruiling .Ik hoop nu een reactie te krijgen.Bij voorbaat dank.

Fam. Adam Dedemsvaartweg 140 2545ae Den Haag.

 

Artikelen niet ontvangen

Dear sir, madam.
These are the orders I have still not received it.
You are going to me, I tell you, when I made the order, you will receive it.
No whining that I have to be patient, that my patience has run out.
When I’m on the 28/7 to the order is received, or no specific commitments to get in when the parcel is delivered, I go for the VISA request and the amount to be recovered for a breach of contract.
Please give a meaningful comment.

L. Kristelijn

Bestelling nooit afgeleverd

Bestelling.nr.: 900105933047883

Op 11 april 2019 bestelde ik een tondeuse bij Aliexpress. 

De verkoper, RIWA HAIRDRESSING, beweert dat hij dit product met succes bij mij zou hebben afgegeven, dit is echter niet het geval.

Ik heb herhaaldelijk de verkoper verzocht dit uit te zoeken. Uiteindelijk kreeg ik van de verkoper te horen dat mijn bestelling bij het lokale postkantoor in Nederland ligt en dat ik zelf het nummer 09000990 moest bellen en dit uitzoeken. Dit nummer is echter niet in gebruik. Ik ben er zelf achtergekomen dat ik het nummer: 088- 22 55 621 moest bellen, dit heb ik ook gedaan. Post.nl bevestigt dat mijn bestelling wel bij hen is aangekomen maar niet bezorgd. Mijn bestelling staat bij Post.nl geregistreerd onder het nummer: 07337176.

Post.nl zegt dat de verkoper zelf moet hierover contact opnemen met Post.nl en dit probleem oplossen. De verkoper weigert dit te doen en legt de bal bij mij neer.

Inmiddels ben ik ruim drie maanden verder en ik heb nog steeds niks. Voor mijn tondeuse heb ik 43,20 euro betaald. 

Bij deze wil ik u vriendelijk verzoeken dit probleem op te lossen. 

Met vriendelijke groet,

Jamshid Rahimdoust